Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:50:53 GMT

محورهای مواصلاتی استان مازندران شاهد بارش برف است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۳۸۲

محورهای مواصلاتی استان مازندران شاهد بارش برف است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش باران در همه محورهای استان گفت: هم اکنون محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش برف است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، از بارش برف در ارتفاعات محور هراز و کندوان و بارش باران در تمامی محورهای استان خبر داد و اظهار داشت: سطح جاده‌های استان لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی سرد از شب گذشته به مازندران در حال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم.

قدمی با اشاره به اینکه در ارتفاعات محور سوادکوه و در دیگر محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم، افزود: مردم از ترددهای غیرضرور در محورهای استان خودداری کنند.

80 روستای مراغه در محاصره برف/ تلاش برای بازگشایی راه‌ها ادامه داردارتفاع برف در شهرستان نیر به 68 سانتی‌متر رسید؛ تداوم بارش برف تا ظهر فردابرف مدارس نوبت بعد از ظهر اردبیل را تعطیل کرد

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت تردد در محورهای کوهستانی خودروی خود را به تجهیزات و لازم زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری باران در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران در ارتفاعات و دامنه‌ها افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین در ارتفاعات و دامنه‌ها از دیگر پدیده‌های جوی در این مدت است.
وی همچنین با بیا ن اینکه از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت گفت: فعالیت‌های دریایی هم تا فردا با احتیاط مناسب است.

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان