Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسجد دانشگاه تهران از تمدید مهلت ثبت نام در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران که تا ۲۶ بهمن اعلام شده بود، خبر داد.

حجت الاسلام «حمید نیکزاد»در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، از تمدید مهلت ثبت نام در مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران خبر داد و گفت:امسال هم همانند سال‌های گذشته مسجد دانشگاه تهران درنظر دارد، در ایام البیض ماه رجب اعتکاف رجبیه را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسجد دانشگاه تهران اظهار کرد: ثبت نام در این مراسم معنوی که از ششم بهمن آغاز شده بود تا ۲۶ بهمن اعلام شد،اما این مهلت تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد، تا کسانی که به هر دلیل نتوانستند در این مراسم ثبت نام کنند، از فرصت تمدید شده برای ثبت نام برای حضور در این مراسم استفاده کنند.

 

یادآور می شود، ثبت نام از طریق http://utmosque.ir سایت مسجد دانشگاه تهران انجام خواهد شد.

 

از مسجد دانشگاه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مساجد پایه گذار این مراسم معنوی یاد می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد حادثه تروریستی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه اعتکاف ماه رجب اعتکاف مسجد دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

کد خبر 6099750

دیگر خبرها

  • حصارکشی پارک لاله به‌زودی برداشته می‌شود/در قیطریه مسجد ساخته می‌شود اما با متراژ کمتر/ شهرداری نمی‌تواند مدعی محرمانه بودن قرارداد با چینی‌ها باشد
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال