Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:11:52 GMT

«مثل ماهی در خاک»؛ روایتی از غواصان شهید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۴۹۶

«مثل ماهی در خاک»؛ روایتی از غواصان شهید

تهران- ایرنا- نمایش میدانی «مثل ماهی در خاک» که به شهدای لشکر 41 ثارالله درعملیات‌های کربلای 4 و 5 و همچنین والفجر 8 از 28 بهمن ماه به مدت 10 شب در شهر کرمان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، تازه‌ترین اثر موسسه مهنّا که به قصه شهدای غواض لشکر 41 ثارالله درعملیات‌های کربلای 4 و 5 و همچنین عملیات والفجر 8 می پردازد، از 28بهمن ماه میزبان مردم کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایش که رشادت‌های غواصان شهید دوران دفاع مقدس در سه عملیات کلیدی را روایت می‌کند، تمرینات هنروران و بازیگران خود را با حضور در یادمان شهدای غواص کربلای 4 در حوزه هنری آغاز کرد.
مالک سراج، انوش معظمی، علی محمد رادمنش، فاطمه رادمنش، سید علی موسویان، هدی آهنگر، امیر علی زارعی، مینا محسنی نسب، علی نفیسی، حسام خلیل نژاد، علی فرحناک در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و کوروش زارعی کارگردانی و علیرضا کوهفر نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
گفتنی است پیش از این، نمایش «خورشیدی که از حلب طلوع می‌کند» آخرین محصول موسسه مهنا با استقبال چندهزار نفری مخاطبان در کشور سوریه مواجه شد.
فراهنگ**9210** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر شهداي غواص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حاجیه خانم شاهزاده ایزد، مادر شهید روزعلی ایزدیان از شهدای ۸ سال دفاع مقدس استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان پس از تحمل سال‌ها فراغ فرزند، دار فانی را وداع گفت.


مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر صبور باحضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مسجدسلیمان برگزار و پیکرش تا آرامگاه ابدی در بهشت آباد این شهرستان بدرقه شد.


شهید روز علی ایزدیان در سال ۱۳۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۳۸ سال، در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تشییع و گلزار شهدای کلگه مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت