Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان سران طوایف سیستان و بلوچستان نیز دوشادوش مردم اصفهان در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت کشور حضور پیدا کرده‌اند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، میدان بزرگمهر اصفهان امروز شاهد و محل یکی دیگر از بزرگترین حماسه آفرینی‌های مردم غیرت‌مند استان اصفهان است‌.

 

مردمی که آمده.اند تا با استقبال و بدرقه جوانانی که در راه دفاع از امنیت مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کنند که مردم ایران تا پای جان، پای رهبری و ولایت ایستاده‌اند و از کشته شدن در این راه ابایی ندارند بلکه شهدادت را بزرگترین افتخار می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوشادوش مردم عزادار اصفهان، حضور سران طوایف سیستان و بلوچستان و نیز جمعی از مسئولان استانی، کشوری و لشکری نیز به چشم می‌خورد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان ۲۷ تن از جوانان غیور اصفهانی که تامین امنیت مرز‌های کشور را بر عهده داشتند، در اقدامی ناجوانمردانه از سوی گروه‌های ضد انقلاب و اسلام و در راه بازگشت از ماموریت هدف حمله تروریستی قرار گرفته و آسمانی شدند./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی وزیر ارشاد انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه خبرگزاری شبستان حمله تروریستی تروریست های داعش تروریست ها مبارزه با تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان

پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان تشییع شد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان