Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@10:21:11 GMT

چالش جدید ترامپ ؛ ورود زنان به سیاست

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۵۹۶

چالش جدید ترامپ ؛ ورود زنان به سیاست

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به انتخابات 2020 آمریکا، خطرات این انتخابات برای ترامپ از جمله افزایش تعداد زنان قدرتمند در سیاست که در مقابل او و در جبهه دموکرات ها قرار گرفته اند را مورد نقد و گفت و گو قرار خواهد داد.

این برنامه ضمن مروری بر انتخابات میان دوره ای سال 2018 که پیروزی بزرگی برای زنان سیاستمدار در آمریکا محسوب می شد، پیرامون راهیابی جمعی از زنان از جمله الکساندریا اوکازیو کورتز با 29 سال سن به کنگره به عنوان جوان ترین زن در کنگره آمریکا تبادل نظر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادنی مارتین مفسر سیاسی و کارشناس سابق کنگره آمریکا مهمان برنامه «ما مردم» است و ورود زنان مسلمان از جمله ایلهان عمر و رشیده طیب به کنگره آمریکا، تغییرات احتمالی سیاست های آمریکا به دنبال ورود زنان به کنگره، انتقادات برخی زنان کنگره به سیاست های دونالد ترامپ و تاثیر ورود زنان سیاستمدار بر نتیجه انتخابات سال 2020 از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

در ادامه برنامه این هفته «ما مردم» درباره برگزاری کنفرانس ورشو نیز بحث و بررسی صورت خواهد گرفت. این موضوع با حضور دکتر آلکساندر آزادگان، استاد دانشگاه‌های آمریکا در رشته مدیریت استراتژیک جهانی و اقتصاد سیاسی بین‌المللی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» ، شنبه 27 بهمن ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد پرس تی وی زنان فرهنگ و هنر مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...