Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه از رئیس جمهور و شورای امنیت ملی می خواهیم همان طور که وعده دادند دستان ما را برای انتقام گیری باز بگذارند؛ گفت: دولت پاکستان نیز بداند من بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعاتی خود از گروهک تروریستی را بپردازد و این هزینه سنگین خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛سردار پاسدار محمدعلی جعفری عصر امروز در آیین تشییع شهدای مدافع حریم ولایت با اشاره به شهادت مظلومانه 27 پاسدار انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، اظهار کرد: مردم اصفهان در شهید پروری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تا کنون از هیچ چیزی دریغ نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حمایت مردم اصفهان از تمامی برنامه های انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی و دوتا نیستند؛ از حدود 9 سال قبل ماموریت دفاع از مرزهای سیستان به سپاه پاسداران واگذار شد و سپاه پاسداران در این زمینه وارد عمل شد.

وی با اشاره به حضور پاسداران غیور در مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: در طول این چند سال اخیر؛ مزدوران با برنامه ریزی های کشورهای منطقه به شدت به دنبال ایجاد عملیات های انتحاری در جنوب شرق کشور و عبور از مرزهای کشور بودند و فرزندان غیور شما نگذاشتند که مشکلی در زمینه مرزبانی ایجاد شوند.

پاسگاه های مرزی دژی محکم در برابر مزدوران است

سردار جعفری با بیان اینکه تمام پاسگاه های مرزی به صورت یک دژ مسحکم درآمده است، عوان کرد: همین نیروهای مزدور چندین بار در سال گذشته به این پاسگاه ها حمله کردند اما هر بار ناکام برگشستند.

خنثی سازی 7 علمیات انتحاری در طول یک سال گذشته در سیستان

فرمانده کل سپاه با بیان این که نیروهای مزدور با ایجاد علمیات های انتحاری در عمق خاک سیستان به دنبال ایجاد ناامنی در این استان بودند، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بالغ بر هفت عملیات انتحاری در این منطقه خنثی شده است.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی به دنبال عمق بخشی به مرزها هستند و انتقام این عملیات تروریستی را خواهند گرفت.

اطلاعاتی موثقی از برنامه ریزی سازمان های اطلاعاتی عربی برای ایجاد ناامنی در شرق کشور وجود دارد

جعفری با اشاره به برنامه ریزی های آمریکا، اسرائیل آدم کش و سازمان های اطلاعاتی عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای ایجاد ناامنی در مرزهای سیستان، خاطرنشان کرد: اطلاعات موثقی از برنامه ریزی سازمان های اطلاعاتی عربستان و امارات در مرزهای بلوچستان ایران برای ایجاد ناامنی وجود دارد.

جمهوری اسلامی ملاحظات قبلی خود را کنار می گذارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی از این به بعد ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و برای انتقام از خون این عزیزان مستقیما وارد عمل خواهد شد.

وی با اشاره به انتظاری که از کشور مسلمان همسایه، پاکستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: چرا ارتش پاکستان و سازمان امنیتی پاکستان  به این گروه ها پناه می دهند و  در برابر جنایت های این گروه سکوت کرده اند؟

سازمان اطلاعاتی پاکستان از عملیات تروریست ها آگاه است

جعفری ادامه داد: سازمان اطلاعاتی پاکستان بدون تردید محل اختفا، برنامه ریزی و توطئه گری های این تروریست ها را می داند اما سکوت پیشه کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در اخطاری به دولت های عربی گفت: دولت های خائن عربستان و امارات بدانند صبر جمهوری اسلامی به سر آمده و نظام ما دیگر حمایت های شما از گروهک های تکفیری را تحمل نخواهد کرد و ما انتقام خون شهدای خود را از مزدوران منطقه می گیریم.

رئیس جمهور و شورای امنیت ملی دستان ما را برای انتقام گیری باز بگذارند

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور و شورای امنیت ملی می خواهیم همان طور که وعده دادند دستان ما را برای انتقام گیری باز بگذارند؛ خاطرنشان کرد: دولت پاکستان نیز بداند من بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعاتی خود از گروهک تروریستی را بپردازد و این هزینه سنگین خواهد بود.

جعفری خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که به قول حضرت امام(ره)؛ بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود و خون شهید موتور حرکت این حرکت الهی خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران  با بیان اینکه تمام پاسداران و بسیجیان امروز مصمم تر از گذشته آماده برقراری امنیت و انتقام گیری از دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: ما از ارواح طیبه همه شهیدان می خواهیم که ما را در زمینه برقراری امنیت کمک کنند؛ ما تاکنون با دعای مردم انقلابی و مومن و با هدایت های همین شهدا ایستاده ایم و این راه الهی را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود

«ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان اظهار کرد: پاکستان، کشوری مهمی و یکی از کشورهای بزرگ اسلامی است و تقویت ارتباط با این کشور برای ما اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولویت جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی، تعامل و تقویت ارتباط با همسایگان است، ادامه داد: همسایگان در اولویت روابط خارجی ایران و به ویژه در دولت سیزدهم قرار دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاکستان کشوری مهم و مؤثر در منطقه‌ است گفت: جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌های زیادی برای ارتباط با پاکستان دارد و تعمیق و گسترش روابط ایران و پاکستان و تعمیق اقدامات دوجانبه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران و پاکستان در زمینه‌هایی مانند اقتصادی، تجاری، تشکیل بازارچه‌های مشترک مرزی، انرژی، ترانزیت، حمل و نقل و همچنین در حوزه امنیت و مبارزه با تروریسم، با یکدیگر در تعامل هستند؛ هم ما می‌توانیم بسیاری از مایحتاج پاکستان را تأمین کنیم و هم پاکستان می‌تواند در این زمینه، به ما کمک کند.

رضایی گفت: بر این اساس، سفر رییس‌جمهور به پاکستان بسیار مهم است و می‌تواند منجر به توسعه و تعمیق روابط ایران با این کشور شود.

وی اضافه کرد: رییس‌جمهور ما و نخست‌وزیر پاکستان توافق کردند که در اولین گام، میزان مبادلات تجاری بین دو کشور به ۱۰ میلیارد دلار برسد که ما هم معتقدیم این ظرفیت وجود دارد و اگر بخش‌های مختلف دو کشور فعال شوند، می‌توانند به این حجم از مبادلات تجاری برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر، بین دو ملت ایران و پاکستان روابط و سابقه بسیار بزرگ تاریخی و فرهنگی وجود دارد. ایران و پاکستان اشتراک‌های فرهنگی، دینی، تاریخی و تمدنی بسیار زیادی با هم دارند و دو ملت ایران و پاکستان از این حیث بسیار نزدیک به همدیگر هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سفر رییس‌جمهور اهمیت زیادی برای تقویت ارتباط ایران و پاکستان دارد و امیدواریم ماحصل این سفر، توسعه روابط و افزایش رفاه و رضایت‌مندی برای هر دو ملت ایران و پاکستان باشد.

کد خبر 6086503 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی