Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور العمل طرح حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت خرید کالای خارجی به تمامی واحدهای اجرایی ستادی و استانی، موسسات و شرکت های تابعه سازمان تأمین اجتماعی جهت اجرا ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، موضوع حمایت از کالای ایرانی و ممنوعیت خرید کالای خارجی از مصوبات شورای معاونین این سازمان در سالجاری بوده است که به عنوان تکلیف بخش های مختلف قید و این دستور اداری جهت تاکید و اهمیت موضوع صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این دستور اداری که با امضای «محمدحسن زدا»، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی صادر شده است، با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان" حمایت از کالای ایرانی" و با توجه به تاکیدات دولت محترم در راستای اجرایی کردن برنامه های عملیاتی جهت بهبود فضای کسب و کار و حمایت از کالاها و تولیدات داخلی، با رعایت تمام جوانب ، تمامی زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی شامل ستاد مرکزی، ادارات کل بیمه ای ، مدیریت های درمان ، شرکت ها و موسسات تابعه موظفند طبق این دستورالعمل از کالاها و خدمات داخلی استفاده کنند.

 

در این دستور اداری تاکید شده که تمامی واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی مکلف هستند تمامی وسایل، تجهیزات، ملزومات، مصالح و مواد اولیه موردنیاز خود را در وهله اول از تولیدکنندگان تحت پوشش این سازمان و در اولویت بعدی از سایر کالاهای ساخت داخل خریداری کنند.

 

همچنین طبق این دستور اداری، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) مکلف شده است تمامی محصولات تولیدی خود را جهت عرضه در سامانه ای که به منظور اطلاع رسانی امکانات تولیدی و خدماتی ایجاد و طراحی می کند، در معرض نمایش قرار دهد.

 

شایان ذکر است در طول سال های اخیر سازمان تأمین اجتماعی با ابلاغ بخشنامه ها، دستورالعمل ها به واحدهای اجرایی و شرکتهای تابعه و همچنین با راه اندازی کمپین "من کالای ایرانی می خرم" برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی تلاش کرده است. 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن فاطمیه وزیر ارشاد ایام فاطمیه راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حمله تروریستی نماز جمعه حوزه علمیه حمایت از کالای ایرانی زدا تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: رسانه‌ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند دین اسلام به کارگر اهمیت می‌دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند.

 وی ادامه داد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می‌توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
خطیب جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبر معظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه‌های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی برای خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) است؛ فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه‌ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی گفت: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه مندی را در نسل‌های مختلف تقویت سازند.
نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر اسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
امام جمعه کرج گفت:  عده‌ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می‌کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی‌های مسلح است نه تعداد موشک‌های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسائل حاشیه‌ای ارزشی ندارد.
وی افزود: وقتی در انگلیس و سایر کشور‌ها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است، چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • لزوم صدور احکام متناسب با جرم در مورد پرونده‌های مرتبط با حجاب