Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:57:26 GMT

جعفری از دفاع راست تا وینگر راست سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۷۸۵۲

جعفری از دفاع راست تا وینگر راست سپاهان

حسن جعفری روز گذشته و در دیدار برابر پیکان برای دقایقی فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سومین تعویض امیرقلعه نویی در بازی روز گذشته برابر پیکان که با پیروزی یک بر صفر سپاهان خاتمه یافت، حضور حسن جعفری در زمین مسابقه بود و این بازیکن جایگزین مهرداد محمدی در پست وینگر راست شد.


مدافع راست فصل گذشته سپاهان که این روزها به دلیل حضور محمد ایران پوریان در ترکیب اصلی تیم نیمکت نشین شده، در دقایق انتهای دیدار برابر پیکان وارد زمین شد تا با حضورش و با توجه به تازه نفس بودن بتواند برای بازیکنان پیکان که سراپا حمله شده بودند، مزاحمت ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته این برای اولین مرتبه نبود که قلعه نویی از محمد ایران پوریان در پست دفاع راست و حسن جعفری در پست وینگر راست استفاده کرد؛ در بازی دوستانه پیش فصل برابر پارس جنوبی جم بود که سرمربی سپاهان نقشی شبیه آنچه جعفری در دیدار برابر پیکان بازی کرد، به او داده بود.

فولادمبارکه سپاهان حسن جعفری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان حسن جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان این روزها در تلاش برای دستیابی به امتیازات بقا قرار گرفته و البته کار سختی برای این مهم پیش روی خود دارد.

آبادانی‌ها که در تقابل با هوادار تهران از امید زیادی برای رسیدن به نتیجه و پایان دادن به ناکامی خود برخوردار بودند، علیرغم گل زودهنگامی که به ثمر رساندند، در نهایت با شکست برابر شاگردان مسعود شجاعی کار را پایان دادند تا پنج هفته نگران‌کننده در انتظار آبادانی‌ها باشد.

اما در این بازی اتفاق جالبی رقم خورد؛ صادق بارانی کاپیتان اسبق پیکان که خاطرات تلخ و شیرینی در دوران حضورش در این تیم و استادیوم دستگردی دارد، در شرایطی بار دیگر در این استادیوم و البته با پیراهن نفت آبادان برابر حریف به میدان رفت که یکی از حاضران اتفاق جالبی برای او رقم زد. یکی از حاضران با نمایش عکسی از دورانی که توپ جمع‌کن بود و با کاپیتان اسبق پیکان در دوران کودکی عکس یادگاری گرفته بود، اکنون بعد از ۱۰ سال بار دیگر او را سورپرایز کرد.

بارانی که تجربه صعود با پیکان و ملوان را به لیگ برتر دارد، باید دید اکنون در کنار دیگر بازیکنان نفت آبادان قادر خواهد بود اینبار جواز بقای طلایی‌پوشان را در این ماموریت سخت به نتیجه برساند یا خیر.

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند