Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:17:21 GMT

جزئیات جدیدی از حمله به خودروی گشت ارشاد در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۱۱۱

سرهنگ بابک نمک‌شناس درباره جزئیات حمله به خودروی گشت ارشاد در میدان نبوت، اظهار کرد: ساعت ۱۸ روز گذشته (۲۶ بهمن ۹۷) مأموران پلیس امنیت اخلاقی به دو نفر از بانوان که با پوشش خود، هنجار‌های جامعه را رعایت نکرده بودند، تذکر داد که آن‌ها اقدام به جوسازی، هیاهو و فحاشی نسبت به پلیس کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس به علت اهانت و جوسازی، قصد انتقال آن‌ها به مقر پلیس را داشت که این افراد با رفتار و گفتار‌های زننده خود، از دستور پلیس تمرد کردند و با همدستی چند عابر، با یورش به سمت خودروی پلیس و شکستن شیشه، قصد چپ کردن خودروی پلیس را داشتند که یکی از مأموران با شلیک تیر هوایی مانع این اقدام اخلال‌گران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود، در برابر رفتار‌ها و پوشش‌های هنجارشکن مسئول است و نمی‌تواند نسبت به اینگونه مسائل بی‌تفاوت باشد و بدون تردید مأموران، با افرادی که بخواهند از دستور پلیس سرپیچی کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و اسیر جوسازی رسانه‌ها نخواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودروی گشت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان