Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@03:04:51 GMT

قیمت بلیت پروازهای داخلی در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۱۲۰

قیمت بلیت پروازهای داخلی در نوروز ۹۸

رویداد۲۴ از هم اکنون امکان خرید بلیت برای ایام تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸ فراهم است و متقاضیان می‌توانند از طریق مبادی مربوطه نسبت به تهیه بلیت در مسیر پروازی مورد نظر خود اقدام کنند.

باید خاطرنشان کرد که طبق هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیت پرواز برای ایام نوروز ۹۸ هیچ افزایشی نخواهد داشت و قیمت‌های بلیت نوروزی همان نرخ‌هایی است که در آذرماه امسال اعلام و اعمال شد و شامل طیفی از نرخ‌ها بین حداقل تا حداکثر در همه مسیرهای داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان پرواز می‌توانند از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی نسبت به خرید بلیت سفر خود از هم اکنون اقدام و اگر قصد دارند بلیت خود را از طریق سایت‌های اینترنتی خرید کنند باید حتماً با راستی آزمایی نسبت از معتبر بودن سایت مربوطه اطمینان حاصل نمایند و بلیتی را با قیمتی بالاتر از نرخ تعیین شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و نیز سایت سازمان هواپیمایی کشوری خرید نکنند.

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز ۱۳۹۸ افزایش نخواهد یافت و در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت‌ها در سال ۱۳۹۸ وجود ندارد.

 برای مشاهده جدول دامنه نرخ بلیت پروازهای داخلی خطوط هوایی کشور در آذر ماه ۱۳۹۷ که برای نوروز ۱۳۹۸ نیز اعمال خواهد شد اینجا کلیک کنید.

این در حالی است که به ترتیب برای ورود به سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری جهت اطلاع از قیمت بلیت‌ها و نیز راستی آزمایی در مورد سایت‌های اینترنتی می‌توانید روی عبارات مربوطه کلیک نمائید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بلیت آذرماه هواپیما تعطیلات نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت