Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:57:55 GMT

سومین شکست بدموقع شفر در بازی های بزرگ

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۲۹۳

وینفرد شفر تنها چند روز بعد از حضور در استقلال در سومین بازی خود به مصاف پرسپولیس رفت و با پنالتی علی علیپور با نتیجه یک بر صفر از حریف خود شکست خورد البته شفر در بازی برگشت فصل قبل این نتیجه را جبران کرد و با نتیجه یک بر صفر حریف دیرینه خود را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی بعد مربوط به بازی رفت برابر سپاهان در این فصل است که با وجود نمایش خوب استقلال در این فصل این تیم با تک گل کی روش استنلی از حریف خود شکست خورد و این بازی 6 امتیازی را به حریف خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفر در سومین بازی مهم خود روز گذشته به مصاف تراکتورسازی پرستاره رفت و در تنها موقعیتی که به حریف خود داد با یک گل از این تیم شکست خورد. با شکست استقلال برابر تراکتورسازی این تیم از تیم های صدرنشین جدول رده بندی عقب افتاده است و باید دید شفر می تواند این اختلاف زیاد را جبران کند یا نه.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شفر استقلال پرسپولیس شکست تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان