Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، پرسپولیس با ارسال نامه‌ای از طریق فدراسیون فوتبال ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا ضمن اعلام دوباره این مطلب که عدم برگزاری مسابقات باشگاه‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان در دو کشور به درخواست طرف مقابل (فدراسیون فوتبال عربستان) بوده است، خواهان جبران هزینه‌هایی شد که به دلیل برگزاری مسابقه در کشور ثالث برای پرسپولیس حادث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه اشاره شده است؛ اجرای خواست فدراسیون فوتبال عربستان برای برگزاری بازی نمایندگان دو کشور در کشورهای ثالث، موحب ایجاد هزینه‌های غیر قابل جبران برای پرسپولیس در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌شود که انتظار می‌رود این هزینه‌ها از سوی طرفی که حاضر به انجام بازی‌ها طبق روال عادی نیست و تقاضای این شرایط را دارد، جبران شود.

در این نامه با اشاره به اینکه چنین تصمیمی منجر به تحمیل هزینه‌هایی چون پرواز رفت و برگشت، اقامت و هتل، اجاره زمین تمرین و اجاره ورزشگاه بر باشگاه پرسپولیس می‌شود، به تضییع حقوق هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه، بهره‌مندی از حق تماشای مسابقه در ورزشگاه خانگی همچنین محروم شدن پرسپولیس از حمایت آنها و در کنار آن عدم فروش بلیت برای 78 هزار تماشاگر، تاکید گردیده است.

باشگاه پرسپولیس هزینه‌های تحمیل شده را فراتر از این دانسته و خاطرنشان کرده است؛ با توجه به فشردگی رقابت‌های داخلی، بازی در کشور ثالث در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که یک سفر رفت و برگشت را به برنامه‌ها اضافه می‌کند، می‌تواند منجر به مشکلات جبران ناپذیر دیگری هم بشود

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال