Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها مائورو ایکاردی، مهاجم گلزن اینتر با حواشی و جنجال های زیادی دست و پنجره نرم می کند. جنجال هایی که می تواند تاثیرات مهمی روی آینده فوتبالی او داشته باشد. در این تایم لاین، به بررسی چگونگی آغاز این حواشی تا حال حاضر می پردازیم. 

طرفداری- این تایم لاین با رسیدن اخبار تکمیلی، به روز رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 فوریه 2019: خودروی وندا نارا توسط افراد ناشناس با سنگ مورد حمله قرار گرفت! این در حالی بود که فرزندان ایکاردی نیز در خودرو حضور داشتند اما خوشبختانه آسیبی به آن ها نرسیده است. پلیس در حال بررسی ماجر است.

15 فوریه 2019: پس از پیروزی اینتر برابر راپیدوین، اخباری مبنی بر خشم هواداران اینتر از ایکاردی منتشر شد. هواداران نراتزوری در طول بازی با راپیدوین، سمیر هندانوویچ را شدیدا تشویق کردند و او را تنها کاپیتان اینتر خطاب کردند.

در طول روز، اتفاق عجیب دیگری هم افتاد. جورجو کیه لینی، کاپیتان باشگاه یوونتوس، اینستاگرام ایکاردی را فالو کرد تا شایعات پیوستن ایکاردی به یوونتوس هم ایجاد شود! یوونتوس در تابستان گذشته جدا به جذب ایکاردی علاقه داشت و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی بیانکونری این موضوع را تایید کرده بود!

15 فوریه 2019: مائورو ایکاردی پس از این شایعات، پست عجیبی را در اینستاگرام منتشر کرد. او با نقل سخنی مشهور که به مارک تواین، نویسنده مشهور آمریکایی نسبت داده می شود، نوشت:

بهتر است دهانتان را ببندید و احمق به نظر برسید تا این که آن را باز کنید و تمام تردیدها را از میان ببرید.

وندا نارا، همسر ایکاردی نیز در حمایت از او نوشت:

تو به همه ما معنی رویا پردازی؛ رنج کشیدن؛ جنگیدن؛ قربانی شدن؛ گریه کردن و ارزش قائل شدن؛ پرواز کردن؛ زندگی کردن و ماندن به پای عشق را آموختی؛ کسانیکه با قلبشان دست به انتخاب می زنند هرگز دچار اشتباه نمی شوند. 

14 فوریه 2019: رسانه های ایتالیایی، دلیل عدم سفر ایکاردی به اتریش برای بازی با راپیدوین را مصدومیت عنوان کردند. ایکاردی اولین نفری بود تا در کمپ آپیانو جنتیله حضور یافت تا درمانش را آغاز کند. در ادامه، اینتر نیز مصدومیت ایکاردی را تایید کرد.

13 فوریه 2019: ایوانا، خواهر مائورو ایکاردی که با وندا نارا، همسر برادرش نیز مشکلاتی داشت، پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی اینتر از برادرش در توییتی جنجالی نوشت:

برادر بیچاره من! چطور هنوز اجازه می‌ دهی چنین اتفاقاتی رخ بدهد؟ اینتر چنین نگرشی را قبول نمی کند. اگر فردی جدی و با فکر پشت تو بود، کسی که واقعا از تو حمایت و مراقبت می کرد؛ هرگز چنین اتفاقاتی پیش نمی آمد.

13 فوریه 2019: روز شروع دوباره جنجال ها فرا رسید! روز سیزدهم فوریه باشگاه اینتر در توییتر اعلام کرد که سمیر هندانوویچ از این پس به جای ایکاردی کاپیتان اینتر خواهد بود. دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی دلیل گرفته شدن بازوبند از ایکاردی را تصمیم اسپالتی و مدیران باشگاه عنوان کرد زیرا ایکاردی در رختکن تیم بسیار کم حرف بود. سپس نام ایکاردی از لیست بازی برابر راپیدوین اتریش خط خورد اما لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری اعلام کرد خواسته ایکاردی را همراه تیم به اتریش ببرد اما خودش از رفتن سر باز زده است. رسانه های ایتالیایی، در خصوص مسئله تمدید قرارداد ایکاردی گمانه زنی های زیادی را انجام دادند.

11 فوریه 2019: جوزپه ماروتا بار دیگر اذعان کرد بابت تمدید قرارداد ایکاردی مشکلی وجود ندارد و هواداران نگران نباشند چون هرآن چه که قبلا در این باره باید گفته می شده، گفته شده است. باید به خاطر داشت که گاهی اوقات ماروتا در یوونتوس صحبت هایی می کرد که دقیقا عکس آن گفته ها عملی می شد!

9 فوریه 2019: از ایتالیا دیگر خبری در خصوص آینده ایکاردی منتشر نشد تا این که نشریه اسپانیایی آ اس مدعی شد تمدید قرارداد ایکاردی در اولویت های باشگاه اینتر نیست چون وی در دوران افتش قرار دارد!

2 فوریه 2019: اینتر روزهای سختی را سپری می کرد و نراتزوری در خانه برابر تیم قعرجدولی بولونیا شکست خورد تا همچنان در سال 2019 طعم پیروزی را نچشیده باشد. هواداران اینتر در این بازی، سوت های اعتراضی می زدند چرا که از نحوه بازی و عملکرد تیمشان اصلا رضایت نداشتند. ایکاردی نیز که از اکتبر تا آن بازی در سری آ گلی نزده بود، در واکنشی در اینستاگرام خود نوشت: 

اگر در شکست ها، حامی و دوست‌دار تیم نیستید، در بردها هم همراه تیم نباشید.

 

29 ژانویه 2019: به نظر می رسد که مذاکرات میان اینتر و ایکاردی واقعا مثبت پیش رفته و جنجال ها خوابیده است. در این روزها و با آرام شدن جنجال ایکاردی، ایوان پریشیچ درخواست خروج از اینتر را داده بود اما وندا نارا، در مصاحبه ای عجیب در خصوص ترانسفر پریشیچ و وضعیت او صحبت کرد. نارا گفت پریشیچ به دلایل شخصی خواهان ترک اینتر است اما این در حالی بود که قضیه پریشیچ ربطی به او نداشت. در نهایت، پریشیچ نیز در اینتر ماندنی شد.

19 ژانویه 2019: جوزپه ماروتا پیش از بازی اینتر و ساسولو در مصاحبه با رای اسپورت گفت فقط امضای قرارداد با ایکاردی باقی مانده و از بابت ادامه همکاری، هیچ شکی ندارد!

15 ژانویه 2019: با صحبت های ماروتا، دوباره گاتزتا دلو اسپورت گزارشی در خصوص پرونده تمدید قرارداد ایکاردی نوشت. گاتزتا مدعی شد که اینتر با پیشنهادی 7 میلیون یورویی به همراه پاداش برای تمدید قرارداد ایکاردی وارد عمل می شود و استیون ژانگ، رییس اینتر تاریخی برای این موضوع مقرر کرده است اما خواسته وندا نارا همچنان 9 میلیون یورو عنوان شد. چند ساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که مائورو ایکاردی با انتشار این عکس، این اخبار را دروغ مجازی خواند.

14 ژانویه 2019: با فروکش کردن شایعات، جوزپه ماروتا گفت چنین موضوعاتی در یک باشگاه فوتبال عادی است و طرفین خواهان ادامه همکاری با یکدیگر هستند. ماروتا که مدیری باتجربه است، به هواداران اینتر اطمینان داد که نباید بابت قضیه تمدید قرارداد ایکاردی، نگران باشند.

10 ژانویه 2019: با داغ شدن شایعات و دامن زدن گاتزتا دلو اسپورت به خبرهای با مضمون تمدید قرارداد ایکاردی، خود بازیکن تصمیم گرفت واکنش های تندی نشان دهد. ایکاردی عنوان کرد که وندا نارا برای همیشه ایجنت او خواهد بود و همچنین او اظهار کرد که از اینتر پیشنهادی واقعی دریافت نکرده است. ایکاردی در ادامه، خبرنگاران گاتزتا دلو اسپورت را آماتور خطاب کرد. 

10 ژانویه 2019: فردای آن روز، جوزپه ماروتا مدیراجرایی اینتر تصمیم گرفت تا به طور جدی برای تمدید قرارداد ایکاردی وارد عمل شود. با وجود مخالفت نارا برای مذاکره، اینتر با پیشنهادی 6.5 میلیون یورویی همراه با پاداش دوباره برای مذاکره تلاش کرد اما مشخصا نارا دستمزد بیشتری برای همسرش می خواهد.

9 ژانویه 2019: همان روز، وندا نارا، همسر و ایجنت مائورو ایکاردی خبر رسانه آرژانتینی را در مصاحبه با آ اس تایید کرد. نارا اظهار کرد که فاصله آن ها با اینتر برای توافق بر سر تمدید خیلی زیاد است و چند باشگاه از انگلیس و اسپانیا و یک باشگاه از فرانسه، خواهان به خدمت گیری ایکاردی هستند.

9 ژانویه 2019: داستان، از اوایل ژانویه 2019 آغاز شد. رسانه معتبر آرژانتینی Tyc Sports مدعی شد که مائورو ایکاردی که تا سال 2021 با اینتر قرارداد دارد، قصد ندارد قراردادش را با این تیم تمدید کند. از این زمان، گمانه زنی ها در خصوص فعال سازی بند فسخ 110 میلیون یورویی وی ایجاد شد. اختلاف اصلی مائورو ایکاردی و اینتر بر سر تمدید قرارداد، موضوع دستمزد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم