Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با ورود پیکر شهدا و با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و استانی در اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم تشییع پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و استانی در اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دقایقی پیش پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان وارد میدان بزرگمهر شد و مراسم تشییع شهدا آغاز شد.   نکته جالب توجه حضور انبوه مردم غیور و شهید پرور اصفهان در این مراسم بود تا حتی برخی تعبیر «نصف جهان در خیابان» را برای این تشیییع استفاده کردند.

مردم ولایت مدار و شهید پرور اصفهان از سراسر استان در میدان بزرگمهر این شهر گرد هم آمده‌اند تا جوانان مدافع وطن و امنیت را به خانه ابدی‌شان بدرقه کنند و بار دیگر به بیگانگان نشان دهند که تا پای جان برای حفظ و حراست از وطن و پشتیبانی از ولایت فقیه ایستادگی می‌کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر پاسداران امنیت ایران اسلامی در اصفهان، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران یکی و دوتا نیستند و برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد نا امنی بسیج شده اند، اما نیروی مسلح و نیرو‌های امنیتی در سراسر کشور مشغول مبارزه با این توطئه گری‌ها هستند. متن کامل صحبت های سرلشکر جعفری را اینجا بخوانید.     حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده، ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به استان اصفهان به نمایندگی از هیئت دولت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کرده است.

دادستان کل کشور نیز در مراسم تشییع و در کنار مردم و مسئولان در این مراسم شرکت کرده است.

مراسم تشییع ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان دقایقی پیش از میدان بزرگمهر آغاز شده است و تا گلستان شهدا ادامه دارد.

پس از تشییع پیکر شهدای اصفهان در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شوند و شهدای دیگر نیز به شهرستان‌های خود برای خاکسپاری منتقل خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تشییع شهدا در اصفهان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نصف جهان در خیابان شهدای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان