Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - ارتفاع برف عصر شنبه در مناطق کوهستانی شهرستان مشگین شهر به 80 سانتیمتر رسید.

به گزارش ایرنا ، بدنبال تغییر شرایط جوی ، بارش برف سنگین تمام مدارس در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر را تعطیل و
تردد مردم در معابر و خیابان ها را نیز با مشکل مواجه کرد.
فرماندار مشگین شهر گفت: از دیشب ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده باش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر صمدی افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران تا ظهر امرور بیش از هزار و 270 کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی این شهرستان برفروبی شده است.
بارش برف در این فصل از سال موجب خوشحالی کشاورزان بویژه باغداران منطقه شد.
مدیر جهاد کشاورزی مشگین شهر به خبرنگار ایرنا گفت: در روزهای اخیر بالا رفتن دمای هوا موجب نگرانی باغداران از جوانه زدن بی موقع درختان میوه شده بود.
یوسف جهانی افزود: این بارش موجب به تعویق افتادن زمان بار دهی درختان میوه و از بین رفتن خطر سرمازدگی خواهد شد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برف مشگين شهر هواي برفي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

به گزارش «تابناک»، محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • وزش باد شدید در ایلام، موجب شکستن درختان شد (فیلم)
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان