Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@07:04:19 GMT

مقاومت در مسیر پیروزی است/ تکفیری ها ابزار طرح آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۰۷۲

مقاومت در مسیر پیروزی است/ تکفیری ها ابزار طرح آمریکا

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید حزب الله ادعاهای آمریکایی ها مبنی بر نفوذ حزب الله لبنان در ونزوئلا را مضحک دانست.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: در میان فرماندهان شهید ویژگی‌های مشترکی از حیث اخلاقی، تواضع و دوست داشتن مردم و خوش خلقی و حمایت از مستضعفان و فقیران و نیز شجاعت در بُعد جهادی و تقوی و پرهیزگاری در بُعد دینی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: شیخ راغب با صلات ایستاد و با مصافحه با صهیونیست‌ها مخالفت کرد. سید عباس الموسوی به پیروزی مقاومت و پایان اشغال صهیونیست‌ها در لبنان ایمان داشت و به قدس توجه می‌کرد.

وی افزود: مقاومت امروز در خط تصاعدی است اما این قدرت بدون مقابله با مصائب و جانفشانی به دست نمی‌آید. همه آنچه آمریکا و اسرائیل می‌توانستند در طی سالیان انجام دهند انجام دادند و مقاومت پیروزی ساز است و وارد زمان پیروزی‌ها شده است و پشت سرش درهای شکست را بسته است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: تکفیری‌ها و تروریست‌ها و دیگر گروههای تروریستی ادوات و ابزار طرح آمریکا هستند. راز قدرت ما در سلاح نیز بلکه در قدرت عقیده و عزم است. دشمنان نمی‌توانند که به مقاومت مادامی که این عقیده و قدرت وجود دارد، گزندی وارد کنند.

نصرالله تاکید کرد: آنچه آمریکایی‌ها درباره نفوذ و شبکه‌های حزب الله در ونزوئلا می‌گویند را تکذیب می‌کنیم. ما با ونزوئلا در برابر طمع ورزی آمریکا همبستگی می‌کنیم اما ادعاهای آمریکا درباره نفوذ ما در آنجا مضحک است. گروه، شبکه یا تشکیلات وابسته به ما در آمریکای لاتین وجود ندارد و ما هیچ تشکلی در خارج نداریم.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما دوستداران و طرفدارانی در خارج داریم اما آنها ارتباطی با ما ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر نزد صهیونیست‌ها اطلاعات کافی از ما وجود داشته باشد آنها بر بازدارندگی می‌افزایند. ما در برابر رژیم صهیونیستی قوی هستیم و آنها آماده جنگ علیه ما نیستند.

نصرالله اعلام کرد: بحث صهیونیست‌ها درباره ورد به جنوب لبنان کلامی بی ارزش است و صهیونیست‌ها امروز به ارتش خود اعتمادی ندارند. صهیونیست‌ها از ورود حزب الله به الجلیل و حمله به شهرک نشینان در هراسند.

وی افزود: طرح توطئه در منطقه هیمنه آمریکا و اشغالگری اسرائیل است و بقیه رژیم‌ها سرسپرده هستند. دشمنان به دنبال جمع و بسیج کردن دنیا برای توطئه علیه مقاومت پس از شکست جنگ‌های آنها برای غلبه بر مقاومت، هستند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: عدم آمادگی ارتش اسرائیل از نتایج شکست در جنگ سال ۲۰۰۶ و جنگ سال ۲۰۱۴ غزه است. آمریکا سال ۲۰۱۱ صد و چهل کشور را برای غلبه بر نظام سوریه جمع کرد و شکست خورد.

نصرالله افزود: در ورشو جمع می‌شوند تا از نتانیاهو حمایت کنند و ایران را به محاصره درآورند و محور مقاومت را هدف قرار دهند و این ما را نمی‌ترساند. امروز وضع ما به مراتب بهتر از قبل است و این نشست هدف اولش آرمان فلسطین است. اهداف حقیقی نشست ورشو محو آرمان فلسطین و رفتن به سوی عادی سازی روابط و تحرک ضد ایران و مقاومت است.

ادامه دارد..

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان آمریکا حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است

 رادیو ارتش اسرائیل یکشنبه شب اعلام کرد که حزب الله لبنان از ماه مارس تا آوریل حدود یک هزار و ۵۰۰ موشک به (رژیم) اسرائیل شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش اسرائیل همچنین گزارش داده که حزب الله لبنان از ماه ژانویه تا فوریه حدود ۸۷۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است.

این در حالی است که رسانه‌های اسرائیلی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که حزب الله طی روز جاری بیش از یکصد موشک شلیک کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند