Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:23:53 GMT

سردار جعفری: امید نسبی به بیگانگان از بین رفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۳۲۷

سردار جعفری: امید نسبی به بیگانگان از بین رفته است

اصفهان - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برخی امیدهای نسبی که در داخل به بیگانگان بسته شده بود، از بین رفته است و باید با اتکا به مردم، روی پای خود بایستیم تا به اهداف خویش نائل شویم.

سردار محمدعلی جعفری روز شنبه در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی خاش زاهدان، در میدان بزرگمهر اصفهان در گفت و گو با ایرنا، شرایط حاکم بر کشور را خوب توصیف کرد و افزود: باید بدانیم که با اتکاء به نیروهای لایزال مردمی می توانیم مستحکم و استوار روی پای خود بایستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شهیدان زنده اند و نزد خدا روزی می گیرند، تصریح کرد: همه شهیدان با اجازه خدا می توانند روی جامعه اثر بگذارند و انسان ها را به حیات معنوی تشویق کنند.
فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: وقتی جامعه از معنویات تهی می شود، شهیدان به فریادمان می رسند و با تقدیم جان خود به عنوان عزیزترین دارایی خویش، حیات معنوی کشور را توسعه می دهند.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: 27 شهید مظلوم پاسدار و بسیجی حادثه تروریستی اخیر نیز همین پیام را برای جامعه مؤمن انقلابی و همه ملت ایران داشته اند که برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و آماده تقدیم جان خود هستیم.
وی اظهار داشت: پیام تمام شهیدان، استقامت و ایثارگری برابر نظام سلطه و بیگانگان است و دفاع از حق در تمام وصیتنامه شهیدان به چشم می خورد.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه، شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر 14 امام حسین(ع) و متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
ترکیب شهدای این حادثه تروریستی نشان می دهد که تمام شهرستان های استان ر این حماسه سهم دارند، کمااینکه در این حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و دُرچه پنج شهید، کاشان سه شهید، نجف آباد 2 شهید، سمیرم 2 شهید، شهرضا 2 شهید، فولادشهر یک شهید، شاهین شهر یک شهید، فلاورجان یک شهید، خُور یک شهید،چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل یک شهید تقدیم میهن کرده اند.
اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

6027/6020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ما و شهدا حادثه تروريستي اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران