Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قزوين گفت: رعايت نکردن انضباط مالي و شفافيت در پرداخت ها و هزينه ها، گرفتاري هاي زيادي براي شهرداري ها ايجاد مي کند و بايد شهرداران نسبت به اين مسايل نظارت و کنترل بيشتري داشته باشند.

به گزارش ايرنا علي فرخزاد عصر شنبه در نشست شوراي همياري شهرداري هاي قزوين که در استانداري برگزار شد، افزود: در آستانه فرا رسيدن سال جديد شهرداري ها بايد با برنامه ريزي مناسب نقش پر رنگي در ساماندهي گردشگري استان به ويژه در جذب گردشگر ايفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: همچنين بايد شهرداري ها با توجه به قرار گرفتن در فصل زمستان و احتمال بارش ها در ماه پاياني سال و ايام نوروز آمادگي لازم را براي مقابله با بحران هاي احتمالي چون سيل داشته باشند.
فرخزاد همچنين با تاکيد بر توجه شهرداريها به انضباط مالي، افزود:شهرداري ها با توجه به چند مورد از تخلفات اخير، بايد کنترل جدي بر زير مجموعه خود داشته باشند چون بسياري از اين تخلفات بيشتر به دنبال بي مبالاتي و بي توجهي به وجود مي آيد بنابراين بايد دقت بيشتري صورت گيرد.
فرخزاد همچنين بر شفاف سازي هزينه ها و درخواست ها در شهرداري ها تاکيد کرد و گفت: پيشنهاد کرده ايم براي شفاف سازي عملکردها، تصميمات شوراهاي شهر به طور دقيق در اختيار مردم قرار گيرد تا همه در جريان موضوعات و تنگناها قرار داشته باشند.
معاون استاندار قزوين در ادامه از ساماندهي نيروهاي انساني جذب شده در شهرداري هاي استان و تصميم گيري در اين خصوص طي روزهاي آينده خبر داد.
7388* 6101
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک