Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیکر مطهر حسن مجیدی فرزند احمد متولد 1359، مرتضی فاضل فرزند عبدالله متولد 1363، رضا رحیمی فرزند یدالله متولد 1376، حسین قدیری فرزند احمد متولد 1366 و امید اکبری فرزند حسینعلی متولد 1368 پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور اصفهان و جمعی از برادران اهل سنت سیستان و بلوچستان که برای شرکت در این مراسم به اصفهان آمده بودند، در قطعه شهیدان مدافع حرم گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پیکرهای 23 شهید دیگر این حمله تروریستی به سایر شهرستان های استان از جمله، نجف آباد، خمینی شهر، درچه، فلاورجان، لنجان، میمه، سمیرم، فولاد، شاهین شهر، خُور و بیابانک، کاشان، چادگان، تیران و آران و بیدگل انتقال یافت.
در این مراسم که با حضور آحاد مردم، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دادستان کشور، سردار رحیم یحیی صفوی مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا، نمایندگان مجلس، مسوولان استان، نمایندگان و سران طوائف اهل سنت سیستان و بلوچستان، جمعی از ارمنه و زرتشتیان و نماینده سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، پیکر پاک شهیدان از میدان بزرگمهر اصفهان تا گلستان شهدای این شهر تشییع شد.
مردم اصفهان در این مراسم با حمل تصاویر شهدا و سر دادن شعارهای فرمانده کل سپاه انتقام انتقام، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر منافق، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر منافق، مرگ بر وهابی، مرگ بر تکفیری، حسین حسین شعار ماست؛ شهادت افتخار ماست، پیکر مدافعان امنیت کشور را تا گلستان شهدای اصفهان حمل کردند.
جمعیت حاضر در این مراسم به حدی گسترده بود که ابتدای آن در گلستان شهدا و انتهای آن تا پل بزرگمهر ادامه داشت.
تعدادی از بانک ها، اتحادیه های صنفی و هیات های مذهبی در طول مسیر تشییع پیکر شهدا، ایستگاه های صلواتی پذیرایی از مشایعت کنندگان راه اندازی کرده بودند.
همچنین گروه های سرود از مجموعه های فرهنگی و هیات رزمندگان اسلام در مسیر تشییع در وصف شهدا نوای مرثیه سر دادند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه، شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر 14 امام حسین(ع) و متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
ترکیب شهدای این حادثه تروریستی نشان می دهد که تمام شهرستان های استان ر این حماسه سهم دارند، کمااینکه در این حادثه شهر اصفهان پنج شهید، خمینی شهر و دُرچه پنج شهید، کاشان سه شهید، نجف آباد 2 شهید، سمیرم 2 شهید، شهرضا 2 شهید، فولادشهر یک شهید، شاهین شهر یک شهید، فلاورجان یک شهید، خُور یک شهید،چادگان یک شهید، تیران یک شهید و آران و بیدگل یک شهید تقدیم میهن کرده اند.
اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

7134/6027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان القاعده انقلاب اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ پس از بازگشت از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، از محلات جنوب غرب شهر تهران بازدید کرد و در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

وی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: به طور قطع آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 747952

دیگر خبرها

  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم