Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@11:32:44 GMT

کادر فنی تیم فوتسال بانوان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۷۳۴

صراط:

داود پرهیزگار، سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: از ساعت ۱۴:۰۰ امروز نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی  با حضور انصاری فرد،  ماجدی،  شمسایی،  هنرپیشه،  شهریاری و صوفی زاده برگزار شد و در نهایت به جمع بندی نهایی برای انتخاب نفرات کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وی گفت: مقرر شد تا علی رعدی به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان و  زیور بابایی به همراه شهناز یاری به عنوان مربی تیم ملی فوتسال بانوان این تیم را هدایت کنند.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: تیم فوتسال بانوان قرار است تا در اسفند ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه برگزار کند بر همین اساس با انتخاب نفرات فوق به عنوان کادر فنی، اردوهای تدارکاتی آغاز خواهد شد تا بازیکنان آمادگی لازم را برای حضور در بازیهای دوستانه داشته باشند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص تخلف علی زراعتکار، مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر در دیدار مقابل اکسین البرز، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است.   زراعتکار باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.   رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد