Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم اصفهان که امروز 27 شهید را تشییع می کنند، روزی بیش از 300 شهید را تشییع کردند، اما خللی در اراده آنها رخ نداد و هم چنان با ایستادگی در صحنه حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبد الله حاجی صادقی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، به مناسبت تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان با اشاره به این که جبهه استکبار بارها اعلام کرده بود که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید، اظهار کرد:  دشمن برخلاف تصور خود زمانی که این جشن را به چشم خود دید و فهمید نمی تواند کار دیگری انجام دهد دست به چنین اقدام تروریستی زد که منجر به شهادت 27 تن از رزمندگانی شد که در مرزهای کشور مشغول به حفظ امنیت بودند و تعدادی را نیز زخمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع دشمنان ما خواستند تا با این اقدام انتقام این پیروزی و موفقیت را از انقلاب و نظام بگیرند، اما متوجه نبوده و نیستند که شهادت، رسیدن به مقصد و هدف است ولذا بزرگان ما درباره دفاع مقدس نیز هر گاه می خواستند دستاوردها را بیان کنند مهم ترین آن را شهادت عنوان می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر عدم تاثیر این دست اقدامات مذبوحانه دشمنان و استکبار در فرایند و روند انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم اصفهان که امروز 27 شهید را تشییع می کنند، روزی بیش از 300 شهید را تشییع کردند، اما خللی در اراده آنها رخ نداد و هم چنان با ایستادگی در صحنه حضور دارند.

وی اضافه کرد: این شهادت ها نصرت الهی را بیشتر می کند و حقانیت مردم را تایید نموده و روحیه انقلابی و جهادی را در ملت ما تقویت می کند و هم اکنون که این تشییع در حال برگزاری است، گزارش ها حاکی از آن است که یک حماسه بزرگ را مردم اصفهان آفریده اند و یک حرکت غیرقابل توصیف رخ داده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی شهادت و شهید را در فرهنگ دینی زنده کننده و حیات بخش عنوان کرد و ادامه داد: هر چند که شهادت این 27 شهید برای ما که آنها را از دست داده ایم افسوس در بردارد، اما این شهدا به ما می گویند که به مقصد و مقام قرب الهی رسیده اند.

وی خاطر نشان کرد: خاصیت دیگر این شهادت ها ارتقاء روحیه شهادت طلبی، روحیه جهادی، انقلابی گری، ضداستکباری و ضدحاکمیتی حاکمان ظلم و جوری چون رژیم آل سعود است و موجب زنده نمودن جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسؤولان نظام با بیان این که ملت ایران زیربار سازش با دشمنان اسلام و انقلاب نخواهد رفت گفت: مسؤولان بدانند و ان شاء الله می دانند که 40 سالگی این انقلاب با رفاقت با استکبار به این نقطه نرسیده و با ایستادگی به اینجا رسیده است و پیام شهدا به مسؤولان و به همه ملت ایران آن است که مراقب باشید به شهادت و شهدا توهین نشود و امانت آنها را که همان اسلام، قرآن و انقلاب است به درستی محافظت نمایید.

وی افزود: این شهادت ها به همه ما می گوید اقتدار و توکل به خدا را در خود بیشتر کنید و تکیه به غیر خدا ننموده که این کار شرک به خدا می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «جهانگیر بیات» ظهر شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسؤولان لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم انقلابی در ماهدشت کرج برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام از میدان نماز ماهدشت تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای امام زاده بی بی سکینه (س) به خاک سپرده شد. مردم شهیدپرور شهرستان کرج در این مراسم با سر دادن فریادهای «این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده» و «حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» پیکر شهید جهانگیر بیات را تا منزلگاه ابدی وی بدرقه کردند.

گفتنی است پیکر شهید دوران دفاع مقدس «جهانگیر بیات» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و شناسایی شده بود. این شهید والامقام متولد یکم مهر ماه ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

کد خبر 6096545

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشیع شدند