Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آبيک گفت: بزرگترين اشتباهي که در اين 40 سال صورت گرفت اين بود که در برخي از انتخاب ها به ليبرال ها اعتماد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني مير اميني امام جمعه شهرستان آبيک در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر آبيک ضمن تغيير تقدير از حضور امت شريف و حزب الله آبيک در يوم الله 22 بهمن اظهار داشت: از همه مردم شريف آبيک که با نگاه عميق و بزرگوارانه ، در اوج مشکلات اقتصادي و معيشتي، سره را از ناسره تشخيص دادند و  به ميدان آمدند تشکر مي کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: جمهوري اسلامي تکيه اش مستقيماً به خود مردم است و هيچ جاي دنيا سابقه ندارد که در سالگرد انقلاب، مردم آن کشور اينگونه به خيابان ها بيايند ؛ گاهي يکسال اين کار انجام مي گيرد و برخي جاها سمينارهايي گرفته مي‌شود اما در کشور ما 40 سال اين کار توسط مردم انجام مي شود و اين نشان از سلامت و باور حاکميت به قدرتِ خودِمردم و تکيه به خود مردم است که بسيار ارزشمند مي باشد .بايد به دست تک تک پير و جوان اين مردم بوسه زد و بر بصيرت آنها بايد  درود فرستاد. رحمت خدا بر شما امت حزب الله .

ضرورت اصلاح نگاه دولت به آموزش و پرورش
وي اظهار کرد: هر کشوري که براي آينده به درستي برنامه‌ريزي کرد، رنگ سعادت را خواهد ديد و برنامه ريزي براي آينده ، سرمايه‌گذاري روي جوانان و نوجوانان است .
وي افزود: روند رشد ما در مقوله آموزش و پرورش خيلي بهتر از قبل از انقلاب است اما هنوز دولت هاي ما به آموزش و پرورش توجه و نگاه سرمايه گذاري ندارند و احساس مي‌کنند آموزش و پرورش و بال گردن دولت است .دولت ها با اين نگاه به زور به آموزش و پرورش رسيدگي مي کنند؛ اگر نگاه دولت ها به آموزش و پرورش ما اصلاح شد آن زمان مي توانيم براي آينده خوبي متصور شويم.
 وي تأکيد کرد :آموزش و پرورش بنياد ماست؛ اگر دانش آموزان را خوب تربيت کند آينده کشور تامين و تضمين است.

لزوم ورود خيّرين به عرصه آموزش و پرورش و حوزه علميه
وي در ادامه با اشاره به اقدامات خيرين در شهرستان آبيک به ويژه خانواده مرحوم سمائيان و اقدامات خيرانه بسياري که در اين شهرستان انجام داده‌اند از آنان قدرداني کرد و اظهار داشت: اخيراً اين خانواده با مشارکت سازمان نوسازي مدارس استان قزوين و فرمانداري شهرستان آبيک اقدام به ساخت مدرسه اي در شهر آبيک مي نمايند که از هفته آينده کار ساخت آن شروع خواهد شد و جاي قدرداني ويژه اي دارد .
امام جمعه آبيک در ادامه تصريح کرد: از خيرين بزرگوار درخواست مي شود در اين فقر فرهنگي دولت ها در نگاهي که به آموزش و پرورش دارند ، بر روي آموزش و پرورش و حوزه علميه سرمايه گذاري کنند و عرصه ورود خيرين به اين سمت باشد . اگر طلبه توانمند از حوزه علميه خارج شود محور محله خواهد شد و مساجد ما را آباد خواهد کرد و اگر آموزش و پرورش نيروي خوب تربيت کند در آينده براي ما بيمارستان نيز خواهد ساخت و کشور را آباد مي کند.

بزرگترين اشتباهي که در اين 40 سال صورت گرفت اين بود که در برخي از انتخاب ها به ليبرال ها اعتماد شد
حسيني مير اميني با اشاره به بيانيه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب نيز اظهار داشت: در زمينه چهل سالگي در همه ادبيات ها و مکاتب به صورت جدي به آن پرداخته شده است و به فضل الهي انقلاب در چهل سال اول سالهاي ثبات قدم را به سلامت سپري کرده و بايد براي برداشتن گامهاي بلندتر و ايجاد تمدن اسلامي و شکل گيري تمدن اسلامي استوار کرد.
امام جمعه آبيک افزود: رهبر معظم انقلاب در در بخشي از بيانيه گام دوم انقلاب به موضوعي اشاره کردند که ما در اين چهل سال تجربيات براي گامهاي بعدي حاضريم اشتباهات و خطاهاي گذشته را اصلاح کنيم و برخي روزنامه‌هاي خاص و ليبرال مشترک و هماهنگ تيتر زدند به گونه اي که پذيرش اشتباهات توسط رهبري تعبير شود، اما آن اشتباهي که رهبري به آن اذعان دارند و بايد تصحيح بشود اشتباه حاکميتي نيست. آن اشتباه بايد در عموم جامعه اصلاح بشود .
وي تاکيد کرد:بزرگترين اشتباهي که در اين 40 سال صورت گرفت اين بود که در برخي از انتخاب ها به ليبرال ها اعتماد شد که به فضل الهي در گام‌هاي بعدي انقلاب اين اشتباه تکرار نخواهد شد. ما هرچه ميکشيم از اين ليبرال هاي خبيث است، هر وقت کار دست ليبرال ها افتاد به زمين خورديم و در مقابل هر جا کار در دست انقلابي ها افتاد نتيجه گرفتيم. نمونه اش صنعت نظامي ماست که نيروهاي انقلابي آن را در دست دارند و ما الان بين 5 قدرت اصلي نظامي دنيا قرار داريم ، از لحاظ موشکي در رتبه‌هاي بالايي هستيم و از لحاظ پهباد نيز دانش جديد و رتبه بالايي داريم که اين ها قدرت انقلاب و نيروهاي انقلابي است. اما در نقطه مقابل خودروسازي را داريم که کيفيت زيرصفر و آمار کشته ها به شدت بالاست. اين با چه منطقي سازگار است که نشان از مديريت ليبرالي در خودروسازي مي باشد.

تصحيح در گام دوم به فضل الهي حذف ليبرال ها از حاکميت اسلامي خواهد بود
وي همچنين اظهار کرد: در مديريت انقلابي با همه انتقاداتي که به مسکن مهر وارد است ميليون ها نفر در ايران صاحب سقف و خانه و کاشانه شدند اما وزيري که اظهار مي کند چاره کار کشور ليبراليزه کردن کشور مي باشد در شش سال وزارت خودش يک خانه نساخت و تحويل نداد.
امام جمعه آبيک در پايان تاکيد کرد: که تصحيح در گام دوم به فضل الهي حذف ليبرال ها از حاکميت اسلامي خواهد بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام جمعه آبيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: هدف اصلی این طرح تجهیز سیستم گرمایشی مدارس مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حمید شیرازیانی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب اظهار کرد: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شود، این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است.

وی افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که ضرورت دارد کارشناسان ما برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ بعضی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی دیگر نیاز به تعویض رادیاتور دارند.

شیرازیانی اضافه کرد: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود.

در ادامه مجتبی قمری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی با اشاره به کلیات طرح، تصریح کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند.

وی تصریح کرد: بعضی از این نهادها با تأمین بخشی از هزینه‌ها، بعضی با تأمین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، بعضی با کمک در اجرا و عملیاتی کردن طرح و بعضی نیز با معرفی و شناسایی مدارس، نقش خود را ایفا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیران مدرسه‌ساز، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی اشاره کرد.

قمری گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از اهداف طرح شهید عرب است.

به گزارش ایمنا، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

کد خبر 747856

دیگر خبرها

  • کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم