Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:38:29 GMT

زلاتان و تعدیل مصاحبه جنجالی علیه رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۳۸۲

زلاتان و تعدیل مصاحبه جنجالی علیه رونالدو

زلاتان، ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی، منظور خود از مصاحبه اخیر در مورد کریستیانو رونالدو را توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو مدتی قبل مدعی شد برای تجربه چالشی جدید راهی یوونتوس شده اما زلاتان در آن مقطع به تندی به ستاره پرتغالی تاخته و مدعی شد نمی توان انتقال به یکی از بهترین تیم های جهان را چالش دانست؛ حالا زلاتان با موضعی معتدل تر در این رابطه صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

زلاتان گفت: "من هرگز نگفتم انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق خوبی نبود، بلکه من در این رابطه صحبت کردم که پیوستن به تیمی مانند یوونتوس را نمی توان چالش خطاب کرد.

 

اگر شما به یکی از بهترین تیم های جهان ملحق شوید دیگر چالش محسوب نمی شود زیرا تعریف خاصی در مورد چالش وجود دارد. از نظر من معنی چالش این است که شما به تیمی پیوسته و آن را تا حد امکان بالا ببرید.

 

اما به هر حال انتقال رونالدو به یوونتوس اتفاق فوق العاده ای برای فوتبال ایتالیا است، زیرا به لطف حضور کریستیانو رونالدو این لیگ در مسیر رشد قرار می گیرد و این اتفاق باعث خوشحالی من است زیرا سری آ خانه دوم من محسوب می شود."

لس آنجلس گلکسی یوونتوس کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لس آنجلس گلکسی یوونتوس کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  جوان، قیمت کنونی هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین  ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه ها و قصابی ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات  روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود. گفتنی است با توجه به زایش های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازارهای هدف وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت