Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- رييس رئيس بنياد مستضعفان گفت: براي ايجاد فرصت هاي اشتغال جديد در استان اردبيل از سوي بنياد 250 ميليارد ريال اختصاص يافته است.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري اردبيل، محمد سعيدي کيا روزشنبه در آيين افتتاح شعبه بانک سينا در گرمي مغان افزود: همچنين 150 ميليارد ريال نيز به صورت جداگانه به شهرستان گرمي مغان تخصيص داده شده که به صورت تسهيلات ارزان قيمت از سوي بانک سينا به متقاضيان پرداخت مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعيدي کيا همچنين در آيين آغاز به کار پروژه توان افزايي و بسيج جوامع محلي در روستاي نصرالله بيک لو گرمي گفت: شهرستان گرمي پتانسيل و استعداد هاي فراوان براي توسعه دارد و بايد بستر هاي لازم را براي اين مهم فراهم ساخت .
وي بيان کرد: يکي از مهم‌ترين اهدافي که بنياد علوي در مناطق محروم دارد فراهم کردن بستر براي ورود مردم به انجام کارهاي مشارکتي و پاي کار بودن آن‌ها براي توسعه شهر و آباداني روستاهاي خود است تا از ظرفيت مردم براي محروميت‌زدايي استفاده شود.
اکبر بهنامجواستاندار اردبيل نيز در اين آيين گفت: با توجه به ظرفيت هاي موجود، در بخش هاي مختلف کشاورزي و صنعتي شهرستان گرمي اقدامات بسيار خوبي انجام گرفته و در سال آينده با راه اندازي واحدهاي توليدي و کارخانه هاي صنعتي شاهد اشتغالزايي چشمگيري در اين شهرستان خواهيم بود.
وي در جريان افتتاح شعبه بانک سينا گرمي مغان هم افزود: اين شعبه در کمتر از 10 روز راه اندازي شده است.
وي بيان کرد: اگر با همين سرعت تسهيلات مورد نظر نيز براي سرمايه گذاران پرداخت شود شاهد رونق بيشتر توليد و اشتغال در شهرستان گرمي به ويژه براي اقشار محروم و کم درآمد خواهيم بود.
سيد حمايت ميرزاده نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: اقدام بنياد مستضعفان در شهرستان گرمي بي نظير بوده و هدف از اجراي طرح آباداني و پيشرفت بنياد علوي حمايت از نيازمندان و محرومان منطقه است که دولت و مجلس نيز در اجراي اين طرح در کنار بنياد مستضعفان خواهد بود.
1905/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال