Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:50:58 GMT

اعتراض‌های عجیب و غریب تارتار به مرجان‌زاده(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۷۶۶

سرمربی پارس جنوبی جم به شدت نسبت به قضاوت داور دیدار تیمش برابر نساجی معترض بود.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم که در دو هفته پایانی نیم‌فصل اول دو شکست داشت و دور برگشت لیگ برتر را نیز با دو تساوی متوالی آغاز کرد، امروز به دنبال کسب سه امتیاز از نساجی مازندران بود تا از شرایط بحرانی خارج شود و در شرایطی که با مشکلات مالی مواجه است، از نظر روحی وضعیت بهتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخراج دقیقه ۱۶ علی‌اصغر عاشوری از نساجی بهترین فرصت را در اختیار پارس جنوبی قرار داد تا بعد از پنج هفته به برد برسند که با زدن دو گل در اوایل نیمه دوم از حریف قائم‌شهری خود پیش افتادند، اما اعلام یک پنالتی در دقیقه ۷۰ موجب شد تا سرمربی پارس جنوبی بخاطر ترس از دست رفتن امتیاز و صحنه مشکوکی که رقم خورده بود، به داوری معترض شود.

 

مهدی تارتار که تیمش در نیمه دوم با ۲ گل پیش افتاده و درآستانه برد بود، به دلیل اعلام پنالتی در برخورد مهدی لطفی مدافع تیمش با محمدمهدی نظری مهاجم نساجی، اعتراض زیادی به مهدی مرجان‌زاده کرد.

 

سرمربی پارس جنوبی جم که از اعلام پنالتی به سود حریف‌شان به شدت ناراحت بود و از سوی دیگر اعتقاد داشت گل نیمه اول تیمش به اشتباه مردود اعلام شده است، به تیم داوری و به ویژه سید مهدی مرجان‌زاده، داور این مسابقه معترض شد و با حرکات عجیبی در کنار زمین که تصاویر آن را در زیر می‌بینید، عصبانیت و اعتراض خود را از تصمیم او نشان داد:

 

 

 

 

 

 

 

مهدی تارتار پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود