Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مهناز زمانی روز شنبه در المپیاد شهرستانی طرح دادرس در کانون امام (ره) آستارا افزود: 344 کانون هلال احمر در مدارس گیلان فعال است و هفتمین المپیاد در بخش کتبی و عملی تا پایان امسال در 16 شهرستان استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: از هر شهرستان دو تیم 14 نفره دختر و پسر به مرحله استانی دادرس صعود می کنند و مرحله استانی در اردیبهشت سال آینده در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی ریوی، پانسمان، آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و تخلیه اضطراری، اطفاء حریق و حمل مصدوم از مراحل عملی طرح دادرس است.
زمانی ادامه داد: بهترین تیم از نظر اخلاق و مشارکت گروهی در قالب جام بشر دوستی در المپیاد انتخاب می شود و با همکاری آموزش و پرورش در 20 دبیرستان آستارا برای امور اجرایی طرح دادرس، کانون دانش آموزی هلال احمر راه اندازی شده است.
375 هزار دانش آموز در مدارس استان تحصیل می کنند و شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش اخلاق امداد و نجات دانش آموز هلال احمر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

علی درویشی روز پنجشنبه در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان های بدره و ملکشاهی با بیان اینکه ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند اظهار کرد: از این تعداد این اداره متولی برگزاری آزمون برای پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی با بیان اینکه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی امروز و فردا برگزار می شود افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

وی یاداور شد: از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان