Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور در آستانه سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان‌هرمزگان، وارد بندرعباس شد.

محمود واعظی عصر امروز شنبه در فرودگاه بندرعباس گفت: استان هرمزگان به‌طور ویژه در برنامه‌های دولت مورد توجه است و رئیس‌جمهور در کمتر از یک‌سال برای بار سوم به این استان سفر می کند.

واعظی در بیان اهداف سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان اظهارداشت: با توجه به اینکه در سفرهای گذشته مردم غرب این استان دیداری با رئیس‌جمهور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در جریان این سفر، دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم خونگرم غرب این استان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر، پروژه‌های بزرگی در این استان با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود که یکی از آنها فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که با تلاش‌هایی که در سطح ملی و استانی انجام گرفته، به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: همچنین در این سفر پروژه‌های دیگری نیز به بهره برداری خواهد رسید که در حوزه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و سایر زمینه‌ها است که یا با حضور رئیس‌جمهور یا توسط وزرا افتتاح خواهد شد.

واعظی افزود: در جریان این سفر نکات مدنظر استاندار و دیگر مسوولان استانی در راستای توسعه و پیشرفت بهتر استان در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 هرمزگان محمود واعظی پالایشگاه ستاره خلیج فارس سفر روحانی به هرمزگان سفر رئیس جمهور به هرمزگان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده