Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:22:53 GMT

2 ووشو کار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۱۴۷

2 ووشو کار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

تبریز - ایرنا - رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی گفت: 2 ووشو کار استان با کسب نشان نقره و برنز مسابقات قهرمان کشوری به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

عبدالعلی ابراهیمی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به درخشش ووشوکاران استان افزود: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی ووشو در رده سنی پایه در دو بخش ساندا و تالو با حضور 445 نفر ورزشکار در قالب 35 تیم از تمام استان های کشور از 23 تا 27 بهمن ماه به میزبانی شهر نجف آباد استان اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: از نمایندگان اعزامی آذربایجان شرقی به این مسابقات که متشکل از 15 نفر بودند، علی پور قاسمی ووشو کار نونهال آذربایجان شرقی با اجرای فرم 'گوئن شو' و عارف مهدیان ووشو کار نوجوان استان با اجرای فرم 'جین شو' به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز کسب کرده و به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدند.
در نتایج تیمی این مسابقات در مجموع 2 بخش ساندا و تالو، تیم اصفهان الف با کسب 8 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز، سکوی نخست را به خود اختصاص داد.
تیم زنجان با 5 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز، نایب قهرمان و تیم تهران الف با 4 طلا، 2 نقره و یک برنز به مقام سوم بسنده کردند.
اردوی تیم ملی ووشو اواخر اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات آسیایی برونئی انتخاب می شوند.
9853/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي ووشو اردوي تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم