Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:15:52 GMT

داعش مسئولیت حمله به نظامیان مصری را به عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۲۲۶

داعش مسئولیت حمله به نظامیان مصری را به عهده گرفت

گروه تروریستی داعش در شبکه خبری خود موسوم به «اعماق» مسئولیت حمله به نظامیان مصری در شمال صحرای سیناء را پذیرفت و شما جان‌باختگان ارتش مصر را ۲۰ تن اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، این گروه تروریستی در تأیید این ادعا که این حمله را اعضای این گروه انجام داده‌اند، هیچ دلیل و شواهدی منتشر نکرده است.

ارتش مصر پیش‌تر، از کشته شدن ۱۵ نیروی نظامی خود خبر داده و شمار شبه‌نظامیان کشته شده در این حمله را هفت تن اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش یورو نیوز، نیروهای امنیتی مصر از حدود یک سال پیش دست به عملیات نظامی در صحرای سیناء زدند و می‌گویند از آن زمان تاکنون چند صد تن از افراط‌گرایان را کشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید