Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:22:05 GMT

بالگرد اورژانس مادر باردار چارویماقی را نجات داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۴۹۷

بالگرد اورژانس مادر باردار چارویماقی را نجات داد

به گزارش ایرنا، فرزاد رحمانی شنبه شب به خبرنگاران گفت: عصر شنبه به دنبال دریافت خبری مبنی بر نیاز به خدمات پزشکی تخصصی مادر بارداری در یکی از روستاهای شهرستان چاراویماق و با توجه به مسدود بودن راه به علت بارش برف، بالگرد اورژانس به محل اعزام شد.
وی افزود: پس از یک ماموریت سخت، تیم اورژانس هوایی توانست مادر باردار را به بیمارستان خاتم‌الانبیا شهرستان میانه انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**نجات بانوی باردار روستایی در شهرستان سراب
در عملیات دیگری، امدادگران جمعیت هلال احمر سراب با همکاری راهداران شهرستان، جان بانوی باردار روستایی را از مرگ حتمی نجات دادند.
این بانوی باردار در روستای 'کلانتر' شهرستان سراب با علائم درد شدید زایمان مواجه و ناگزیر باید برای عمل سزارین به بیمارستان سراب منتقل می شد.
بارش سنگین برف طی دیروز و امروز ، راه این روستا را مسدود کرده بود و امدادگران برای نجات بانوی باردار با همکاری نیروهای راهداری به روستای کلانتر اعزام شدند و بیمار را در میان برف و کولاک به بیمارستان سراب انتقال دادند .
شهرستان سراب با 130 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.
518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارداری بارش برف جمعیت هلال احمر زایمان سزارین جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، بارندگی‌های شدید و رگباری که امروز، جمعه هم ادامه داشت، در نقاط مختلف استان ایلام موجب سیلابی شدن معابر شهرها و طغیان رودخانه‌ها شده است. آن‌طور که کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام خبر داده، ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی‌متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه‌شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

به گفته احسان احمدی‌نژاد، ایستگاه‌های هواشناسی آبدانان با ۱۱۷ میلی متر، میمه ۱۱۰ و ارکواز ملکشاهی با ۱۰۵ میلی متر به ترتیب بعد از انجیره بیشترین میزان بارش باران را ثبت کرده‌اند و مقدار دریافت نزولات جوی ایلام در این بازه زمانی ۵۷ میلیمتر بوده است.

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون میزان دریافت نزولات جوی ایلام نیز ۶۱۶ میلیمتر بوده است که حالا این نزولات جوی یک اتفاق خوب را در این استان رقم زده است؛ فوران چشمه فصلی روستای سراب کلان.

روستای تاریخی و کهن سراب کلان از زیباترین و محبوب‌ترین روستاهای ایلام است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. روستای سراب کلان در 12 کیلومتری جنوب غربی شهر لومار و پنجاه و پنج کیلومتری جنوب شرقی شهر ایلام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با شهر تاریخی سراب‌کلان - ایلام

در ادامه فیلم فوران چشمه این روستا را که خبرگزاری مهر منتشر کرد است، ببینید.

کد خبر 849124 برچسب‌ها خبر مهم باران استان ایلام

دیگر خبرها

  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • فوران چشمه فصلی سراب کلان بعد از بارش ‌های اخیر + فیلم
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد