Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، «جان کری» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا امروز-شنبه- در نشست امنیتی مونیخ به شدت از سخنرانی «مایک پنس» معاون رییس‌جمهوری این کشور انتقاد کرد.

جان کری که ساعاتی پس از سخنرانی پنس، در نشست مونیخ صحبت می‌کرد، گفت از اینکه معاون رییس‌جمهوری کشورش در این نشست امنیتی مساله تغییرات آب و هوایی را مطرح نکرده، بسیار شرمنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا گفت: «من شرمنده هستم که معاون رییس‌جمهوری ما اینجا، در کنفرانس امنیتی، ایستاد و از تغییرات آب و هوایی چیزی نگفت.»

وی افزود: «امیدوارم راهی وجود داشته باشد تا رییس‌جمهوری آمریکا در رابطه با جان‌های بیشماری که هر روز از دست می‌رود، مهاجرت‌های اجباری که صورت می‌گیرد و تریلیون‌ها دلاری که مجبور می‌شویم برای مقابله با این مساله خرج کنیم، مقصر شمرده شود.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوایی جان کری نشست امنیتی مونیخ آمریکا مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود