Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی را هم به سلامت سپری کردند. 

طرفداری- منچسترسیتی از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلستان مقابل تیم لیگ دویی نیوپورت کانتی قرار گرفت.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱۶ فوریه ۲۰۱۹ | ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

تورنمنت: جام حذفی انگلیس | دور پنجم

ورزشگاه: رادنی پرید

داور: آندره مارینر

گلزنان: پدریگ اموند (۸۸) برای نیوپورت کانتی | لروی سانه (۵۱)، فودن (۷۵ و ۸۹) و محرز (۹۰) برای منچسترسیتی

ترکیب ابتدایی دو تیم و مروری بر جریان بازی

نیوپورت کانتی بازی را با انسجام تدافعی خوبی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۸ محرز از سمت راست شکافی در خط دفاع حریف یافت و از زاویه‌ای بسته دروازه‌بان را امتحان کرد ولی جو دی توانست توپ را دفع کند. در دقیقه ۱۱ شوت فرناندینیو در فضایی مناسب از پشت محوطه جریمه، از کنار دروازه راهی اوت شد. در دقیقه ۱۴ پرتاب بلند دیمیترو به موقعیتی برای تیم میزبان تبدیل شد و بکینسون با ضربه سر خود می‌توانست حضار را شوکه کند ولی ضربه سر نه چندان قدرتمند او با واکنش خیره کننده ادرسون راهی به دروازه سیتیزن‌ها نیافت. در دقیقه ۱۹ روی پرتاب بلند دیگری، لبید پیش تاخته فرصت شوتزنی پیدا کرد ولی ضربه پای چپ این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد. پس از چند حرکت انفرادی از محرز و شوت‌های او، در دقیقه ۳۴ سانه با دریافت پاس سیلوا پشت خط دفاع حریف صاحب توپ شد و شوتی زد که با اصابت به دیرک دروازه به خارج از میدان رفت. 

تیم میزبان خیلی زود در نیمه دوم دروازه‌اش را باز شده دید تا روند بازی عوض شود. در دقیقه ۵۵ شوت کم ارتفاع دنیلو توسط دی دفع شد. یک و دوی دنیلو و ژسوس در دقیقه ۵۸، فرصتی برای شوتزنی این بازیکن برزیلی فراهم کرد اما ضربه پای راست او به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و برگشت. در دقیقه ۷۹ آیمریک لاپورته به جای فرناندینیو وارد زمین شد تا هافبک ارزشمند سیتیزن‌ها فرصت استراحت کردن پیدا کند. 

شرح گل‌ها

نیوپورت کانتی ۰-۱ منچسترسیتی؛ سانه (۵۱): ژسوس توپ را در محوطه جریمه به سانه رساند و این وینگر آلمانی پس از رسیدن به دروازه حریف از زاویه‌ای بسته شوت محکمی زد که توپ پس از برخورد به صورت دروازه‌بان حریف وارد دروازه شد. 

نیوپورت کانتی ۰-۲ منچسترسیتی؛ فودن (۷۵): پاس ساده ژسوس به فودن در میانه میدان، باقی کار را به این هافبک انگلیسی سپرد؛ او چند متری با توپ جلو آمد، پا عوض کرد و با پای چپ شوتی زد که روی عملکرد بسیار ضعیف دروازه بان تیم میزبان وارد دروازه شد اما در هر صورت حضار گل زیبایی را دیدند.

نیوپورت کانتی ۱-۲ منچسترسیتی؛ اموند (۸۸): توپ بلند ارسالی از یک سوم خط دفاعی نیوپورت، به پشت محوطه جریمه حریف رسید و پس از سر درگمی فودن و اوتامندی برای دفع توپ، اموند با ضربه‌ای به زیر توپ، آن را از بالای سر ادرسون وارد دروازه کرد. 

نیوپورت کانتی ۱-۳ منچسترسیتی؛ فودن (۸۹): پاس تکنیکی سانه به فودن رسید و این بازیکن همانند گل اول مستقیما به سمت دروازه حریف حرکت کرد و این بار حتی در انبوه مدافعان حریف وارد محوطه جریمه شد و با شوت پای چپ خود توپ را به تور دروازه چسباند.

خلاصه بازی

اضافه می‌شود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ابهام بزرگ در ترکیب حریف استقلال
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)