Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان، از صبر، فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی تجلیل کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:   انا لله و انا الیه راجعون     درگذشت حاجیه خانم معصومه نساجان مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان از دلاوران دوران دفاع مقدس موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینجانب با تجلیل از صبر و فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی، مصیبت وارده را به مردم شریف استان قم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم .  حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهور پیام تسلیت درگذشت مادر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهید در نی ریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مرحومه حاجیه خانم رباب طاطی مادر طلبه شهید جعفر راه وار بر اثر ایست قلبی در سن ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.
پیکر این مادر شهید ساعت ۱۰ صبح امروز در گلزار مطهر شهدا و در صحن امام زادگان حسن و حسین نی ریز به خاک سپرده می‌شود.
طلبه شهید جعفر راه وار در تیرماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • درگذشت مادر شهید در نی ریز
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • پدر شهیدان «موسوی فرد» در اندیمشک درگذشت
  • درگذشت پدر شهیدان موسوی فرد در اندیمشک
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی