Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ سرهنگ پاسدار علیرضابراتعلی فرمانده ناحیه خمین در مراسم بدرقه اعزام دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت:کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان با حضور دویست پنچاه نفر از دانش‌آموزان پسر این شهرستان در مقطع متوسطه و در قالب ۵ اتوبوس به مدت ۳ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دانش آموزان در اردوی ۳ روزه راهیان نوردر جنوب کشور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله شلمچه، مناطق عملیاتی والفجر ۸، فتح المبین و معراج الشهداء اهواز  بازدید ،وبرنامه های متنوع ای برای انهادرنظرگرفته شده است.

براتعلی درپایان گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور  ایجاد تحول روحی و معنوی در میان نسل نوجوان جامعه‌ و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثارگری در میان آنها عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  این کاروان خودرویی با همراهی بیش از صد خودروی شخصی  به مناسبت سالگرد شهید غیرت بر مزار این شهید  در سبزوار حاضر  میشوند و به او ادای احترام می‌کنند.

حرکت کاروان خودرویی غیرت از تهران آغاز شده است  و پس از عبور از سمنان، به سمت سبزوار در حرکت هستند که کاروان مشهد نیز در سبزوار به سایرین  ملحق می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان