Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-09@07:34:57 GMT

بازیگر نقش «هیتلر» درگذشت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۹۷۴

بازیگر نقش «هیتلر» درگذشت+عکس

ساعت 24-«برونو گانتس» بازیگر سرشناس سوئیسی که برای بازی در نقش هیتلر و همچنین آثاری از «تئو آنجلوپولوس» و «ویم وندرس» شناخته میشد در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

به گزارش گاردین، «برونو گانتس» در سال ۲۰۰۴ برای بازی در نقش هیتلر آلمانی در فیلم «سقوط» ساخته «الیور هرشبیگل» به شهرت بین‌المللی دست یافت؛ نقشی که تحسین فراوانی را برای او به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سنین نوجوانی مدرسه را ترک کرد و به دنبال رؤیای خود که بازیگری بود رفت و در ابتدا کتاب‌فروشی می‌کرد و بهیار بود و در اولین تجربه خود در فیلم «مارکیز او» بازی کرد؛ فیلمی که در سال ۱۹۷۶ جایزه ویژه هیأت داوران کن را دریافت کرد.

وی همچنین در فیلم‌های مهمی چون «نوسفراتو، خون‌آشام» به کارگردانی «ورنر هرتزوگ»، «زیر آسمان برلین» ساخته «ویم وندرس» و «ابدیت و یک روز» از «تئو آنجلوپولوس» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

«گانتس» همچنین در سال ۲۰۰۸ در فیلم «گره بادر ماینهوف» مقابل دوربین و رفت و در سال ۲۰۱۸ در فیلم «خانه‌ای که جک ساخت» به کارگردانی «لارس فون تریه» بازی کرد.

وی در زمان مرگش دارنده حلقه «ایفلاند» (حلقه با سنگ الماس با تصویر اگوست ویلهلم ایفلاند) بود. این حلقه از بازیگری به بازیگری دیگر انتقال می‌یابد و دارنده آن را برجسته‌ترین بازیگر آلمانی‌زبان سینما می‌دانند.

هنوز مشخص نیست که «گانتس» چه کسی را به عنوان وارث این حلقه معرفی کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد

غلامرضا اسمعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از منابع آب شهرستان و رساندن امانت به دست نسل آینده یک حلقه چاه که به صورت غیر مجاز در منطقه گردشگری روستای خاییز شهرستان تنگستان حفاری شده بود با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان و ضابطین قضائی پلمب و مسلوب المنفعه شد.

دادستان شهرستان تنگستان تصریح کرد: با افراد سود جو و منفعت طلبی که به دنبال تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال هستند برخورد جدی و نسبت به رفع تصرف از آنها اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 6099575

دیگر خبرها

  • تهران در دوران احمدشاه قاجار / هاینریش هیملر مهره کلیدی هیتلر / معانی جالب زبان بدن ایتالیایی‌ها / رانندگی روزمره با خودرو مسابقه‌ای المنتال
  • «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد
  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • جزئیاتی از آخرین وضعیت بیماری رضا رویگری | منتطرم میرباقری برای سریال جدیدش صدایم کند
  • آخرین عکس از این روزهای رضا رویگری
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • «برنارد هیل» درگذشت