Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@22:26:19 GMT

مشکلاتی که پرسپولیسی ها دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۳۹۴

سرخپوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا هت‌تریک قهرمانی را در پایان این فصل جشن بگیرند هر چند مشخص است کارشان نسبت به دو فصل قبل، سخت‌تر خواهد بود، اما در دیدار این تیم مدعی مقابل حریف قعرنشین، مسائلی دیدیم که باید در موردش صحبت کرد. 
ترکیب درست بود؟ 
برانکو ایوانکوویچ که مدعی است بالاترین درجه مربیگری دنیا را دارد و هر روز در محل تمرین تیمش، وضعیت بازیکنان را می‌سنجد، در همان ابتدای کار، ترکیب عجیبی به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به خط دفاع تیمش دست نزده بود، اما استفاده از مهدی ترابی در پست وینگر راست به بهانه ادامه فعالیت امید عالیشاه در پست وینگر چپ و همچنین بازی دادن به ماریو بودیمیر کنار علی علیپور، از جمله علامت سؤال‌های بزرگ بود آن‌هم در حالی که سیامک نعمتی آماده و قبراق روی نیمکت ذخیره‌ها جای داشت! انگار ترکیب به شکل دیگری چیده شده بود که کسی انتظارش را نداشته باشد. 
افت عجیب برخی بازیکنان 
امید عالیشاه، بشار رسن، مهدی ترابی و کمال کامیابی‌نیا نسبت به دوران خوبی که داشتند، دچار افت واضحی شده‌اند. افتی که آن‌ها را از شرایط عادی نیز دور کرده و در اکثر دقایق، دور از انتظار ظاهر می‌شدند. این وضعیت، نه تنها کمکی به تیم نمی‌کند بلکه این بازیکن را نیز عصبی خواهد کرد. 
چرا این‌قدر عصبانی هستید؟ 
به نظرتان پرسپولیس بیش از اندازه لازم، عصبی نیست؟ سرخپوشان بر سر هر سوت ساده، به داوران می‌تازند و با عصبانیت شدید دنبال احقاق حق خود هستند. شاید اشتباهات داوری در بازی‌های این تیم افزایش یافته باشد، اما این هم دلیل نمی‌شود بابت هر اتفاقی، به داور اعتراض کنند. 
بودیمیر؛ خرید عجیب تیم 
بدون هیچ تعارفی باید گفت ماریو بودیمیر یکی از بدترین بازیکنان پرسپولیس در طول بازی بود. او نه تنها توانایی زدن ضربات آخر را نداشت بلکه در دادن پاس‌های تأثیرگذار نیز توان فنی از خود بروز نمی‌داد. انگار او یکی از خرید‌های عجیب تیمش است که اشتباهی از پرسپولیس سر درآورده هر چند پیشکسوتان این تیم نیز به شدت به عملکرد این بازیکن انتقاد کرده‌اند. 
شروع بی‌کیفیت بازی‌ها 
برای دومین هفته پیاپی پرسپولیس در شروع بازی مشکل داشت. در دیدار مقابل فولاد خوزستان، نیمه نخست را با حساب ۲ بر صفر باخت و برابر استقلال خوزستان قعرنشین با ارائه بازی ضعیف و بدون هیچ تمرکزی، تن به تساوی داد. این شروع‌های بی‌کیفیت باید مورد آنالیز دقیق‌تری از سوی برانکو قرار بگیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس پیشکسوتان فولاد استقلال پرسپولیس لیگ برتر استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر باید رو در روی هم قرار گیرند که ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک خواهد کرد. این بازی به میزبانی تیم نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

در حالی که گفته می‌شد مدیران باشگاه نساجی قصد دارند تا ظرفیت بیشتری را به هواداران تیم پرسپولیس در این بازی اختصاص دهند اما این موضوع صحت ندارد و مطابق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب حدود ۶۰۰ هوادار پرسپولیسی می‌توانند با خرید بلیت، بازی تیم خود را برابر نساجی از نزدیک تماشا کنند. قرار است بلیت فروشی اینترنتی این دیدار از فردا یکشنبه ۱۶ اردیبشهت آغاز شود.

تیم‌های نساجی و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۱۸:۱۵ رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096281

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)