Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:21:54 GMT

پخش «کوچک جنگلی» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۸۶۲

پخش «کوچک جنگلی» در تلویزیون

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانال آی‌فیلم۲ سریال تاریخی «کوچک جنگلی» به‌ کارگردانی بهروز افخمی را جایگزین مجموعه «پشت کوه‌های بلند» می‌کند.

سریال «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی و با بازی علیرضا مجلل در نقش میرزا کوچک خان و با صدای دوبله بهرام زند از آثار ماندگار دهه ۶۰ تلویزیون است که از شبکه یک سیما پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال روایتگر گوشه‌ای از تاریخ قیام جنگل به رهبری میرزاکوچک خان بود. 

مهدی هاشمی، اکبر معززی، جهانگیر الماسی، جمشید گرگین، منوچهر حامدی، محمد مطیع، صدرالدین حجازی و فتحعلی اویسی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

بر اساس این گزارش، «کوچک جنگلی» از دوشنبه ۲۹ بهمن، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به‌وقت تهران و ۲۱:۰۰ به‌وقت کابل روانه آنتن می‌شود و در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴:۰۰ (به‌وقت تهران) بازپخش خواهد شد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افغانستان تاجیکستان تلویزیون جنگل مهدی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد