Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:57:29 GMT

سلسله ظرفیت میزبانی اردوهای تیم ملی بوکس را دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۲۹۰۵

سلسله ظرفیت میزبانی اردوهای تیم ملی بوکس را دارد

خرم آباد- ایرنا- رئیس هیئت بوکس لرستان گفت: شهرستان سلسله توانایی برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات بوکس غرب کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت اعتمادیان شنبه شب در دیدار با فرماندار سلسله در دفتر فرماندار با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای بالای شهرستان سلسله در رشته بوکس، اظهار داشت: بیشترین کلاس های آموزشی این رشته به تعداد 13 دوره در شهرستان سلسله برگزار شده و این امر نشانگر پتانسیل و ظرفیت های بالای این شهرستان در رشته بوکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون سمت و سوی برنامه های وزارت ورزش و جوانان نیز به سمت توجه به این رشته وزشی است.
رئیس هیئت بوکس لرستان با اشاره به وجود ورزشکاران الشتری توانمند در تیم ملی بوکس، افزود: به جرات می توان گفت که شهرستان سلسله از همه شهرستان های کشور در زمینه بوکس فعال تر است لذا باید تلاش کنیم که این شهرستان پایلوت آموزش و کمپ های تیم ملی کشور باشد.
فرماندار سلسله نیز در این دیدار با تاکید بر نقش مهم ورزش بر سلامت جسمی و روحی افراد، گفت: ورزش اگر به صورت حرفه ای دنبال شود می تواند به درآمدزایی نیز منجر شود.
شریف خسروی با اشاره به وضعیت مناسب ورزش شهرستان سلسله، عنوان کرد: شهرستان سلسله دارای ورزشکاران ارزشمند رده ملی در رشته های مختلف ورزشی است که باعث افتخارآفرینی و سربلندی برای شهرستان شده اند و لذا نیازمند توجه و حمایت هستند.
فرماندار سلسله با اشاره به بضاعت های اندک شهرستان، گفت: با وجود محدود بودن بضاعت ها، پیگیر برطرف شدن مشکلات پیش روی برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در شهرستان خواهیم بود.
7265/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان بوكس ميزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دستیار مردمی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت و در مراسم معرفی دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت گفت: اگر بخواهیم تولید قوی داشته باشیم باید به سراغ مردم برویم.
حجت الاسلام نژاد شاه محمد خاطر نشان کرد: رسالت ما در دولت بازگشت به سوی مردم و حکمرانی مردم است و باید در تمامی برنامه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم نقش پر رنگ داشته باشند و با استفاده از ظرفیت مردم قطعا فساد ریشه کن؛ و ظرفیت تولید بیشتر می‌شود.
فرماندر شهرستان پلدشت در این جلسه از بهره برداری از پایاب سد کرم آباد پلدشت تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پایاب سد کرم اباد ۲۰ هزار هکتار در پاییز امسال زیر کشت خواهند رفت.
حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه گفت: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مردم برای تولید استفاده نمایند.
در پایان این جلسه آقای هادی بابایی بعنوان دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان