Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:50:41 GMT

انصراف «نوئرت» از نمایندگی‌آمریکا در سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۰۶۴

سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا که از سوی ترامپ برای تصدی سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد معرفی شده بود انصراف خود را از پذیرش این پست اعلام کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «هیثر ناوئرت»که از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای تصدی سمت نمایندگی کشورش در سازمان ملل متحد معرفی شده بود از قبول این سمت انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناوئرت انصرافش را از بررسی نامزدی‌اش برای تصدی این سمت اعلام کرده و دولت ترامپ به زودی گزینه‌ای جدید را معرفی خواهد کرد.

هیثر ناوئرت که پیش از معرفی‌اش به عنوان نامزد تصدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بود دلایل این تصمیم را مسائل خانوادگی دانسته است.

ناوئرت در بیانیه‌ای گفت: «از رئیس‌جمهور ترامپ و وزیر خارجه پامپئو بابت اطمینانشان به من و در نظر گرفتن من برای تصدی سمت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد سپاسگزارم. با وجود این، دو ماه گذشته اوضاع برای خانواده‌ام خسته‌کننده شده و بنابراین، از لحاظ مسائل خانوادگی صلاح در این است که انصراف دهم.»

ترامپ اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی، مدتی بعد از کناره‌گیری «نیکی هیلی» از سمتش به عنوان سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد، ناوئرت را به عنوان گزینه جایگزینی وی معرفی کرد.

ناوئرت قبل از معرفی‌اش به عنوان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مجری فاکس‌نیوز بود. معرفی او به عنوان گزینه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، به جهت نداشتن تجربه دیپلماتیک مورد انتقاد قرار گرفته بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نوئرت وزارت خارجه آمریکا نماینده آمریکا سازمان ملل انصراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند

والی «لوگر» در شرق افغانستان در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل از سازمان ملل خواست واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ضیاءالرحمان مدنی»، والی لوگر در دیدار با «رزا اوتنبایوا» رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در کابل (یوناما) اظهار داشت: این نهاد بین‌المللی باید واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند.

وی افزود: حکومت افغانستان تلاش‌های زیادی را برای آموزش و رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر انجام داده است.

مدنی ادامه داد: جهان با حکومت کنونی افغانستان منصفانه رفتار نمی‌کند.

رئیس یوناما نیز در این دیدار تاکید کرد که در آینده نزدیک، یک میلیون کلاس آموزش‌های اجتماعی در افغانستان ایجاد می‌شود.

طالبان: گزارش‌های حقوق بشری باید واقعیت‌های افغانستان را منعکس کندطالبان: انتظار داریم در نشست تاشکند واقعیت‌های افغانستان درک شود

«شیرمحمد عباس استانکزی»، معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان نیز پیش از این در سفر به ولایت لوگر گفته بود که شرایط خوبی در افغانستان به ویژه برای افراد بازگشته از دیگر کشورها فراهم شده است.

وی تاکید کرده بود که غربی‌ها از واقعیت‌های عینی افغانستان بی خبر هستند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری