Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری لازمه خدمت رسانی به مردم را همدلی همه مدیران استان خواند و گفت: مدیران دستگاه ها با برگزاری جلسات با اقشار مختلف مردم، نخبگان و رسانه ها با آن ها در ارتباط بوده و دستاوردهای استان را به خوبی معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اقبال عباسی شب گذشته (۲۷ بهمن) در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیران کل دستگاه های استان در سالن شهید جعفرزاده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: مدیران سازمان ها و ادارات استان باید ارتباط مستمری با بدنه جامعه و آحاد مردم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران باید برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند، افزود: اگر مسئولان دیدار مستمر با مردم داشته باشند بیشتر متوجه ضعف ها و کمبود ها می شوند و آن ها را برطرف می کنند.

 

وی با اشاره به برخی موضع گیری ها از سفر مسئولان استان با خودروهای دولتی در مراسمات ترحیم، اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که همواره مورد رصد مردم هستند لذا باید رفتاری آگاهانه و قانونی داشته باشند.

 

عباسی از افزایش ۵۰ درصدی بودجه استان در سال ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: تلاش ها و رایزنی های بسیاری برای افزایش بودجه سال آینده صورت گرفته است که باید این تلاش ها به طور کامل برای مردم تبیین گردد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه نباید به دلیل وجود برخی مشکلات ناامیدی به جامعه تزریق کنیم، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها باید انتقاداتی که در فضای مجازی به آن ها می شود را پاسخ دهند و برای رفع مشکلات برنامه ریزی کنند.

 

وی لازمه خدمت رسانی به مردم را همدلی همه مدیران استان خواند و تصریح کرد: مدیران دستگاه ها با برگزاری جلسات با اقشار مختلف مردم، نخبگان و رسانه ها با آن ها در ارتباط بوده و دستاوردهای استان را به خوبی معرفی کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی حادثه تروریستی زاهدان انقلاب اسلامی حمله تروریستی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصفهان نماز جمعه نشست مدیران شورای اداری مدیران چهارمحال و بختیاری مدیران دستگاه های اجرایی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است