Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز اعلام کرد که امدادگران این مرکز هفته گذشته به حدود 2 هزار و240 نفر خدمات درمانی و امدادی ارائه کردند.

دکتر مهرداد بابایی روز یکشنبه به ایرنا گفت: در این مدت 2 هزار و 851 ماموریت اورژانسی توسط امدادگران مرکز فوریت های پزشکی البرز انجام شد.
وی یادآور شد که از صبح شنبه تا پایان روز جمعه هفته گذشته، تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی اورژانس 115 البرز در قالب ارائه مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس ، هشت هزار و 896 مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی گفت: درجریان پاسخگویی به این تعداد تماس و پس از تریاژ و اولویت بندی صورت گرفته ، تعداد 2 هزارو 851 مورد به ماموریت اورژانسی انجامید.
وی اظهار داشت : هفته گذشته 333 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و 2 هزار و 518 مورد نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی بود.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس 115 البرز یک هزار و 21 نفر و یک هزار و 213 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.
وی اظهار داشت : همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و در روز 22 بهمن با استقرار 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس ،30 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس به همراه نیروهای کارشناس فوریت در مسیرهای راهپیمایی همراه و همگام با مردم شریف البرز خدمات رسانی شد.
بابایی گفت: با توجه به تعطیلات هفته گذشته با استقرارهای نیروهای اورژانس در جاده ها و محورهای مواصلاتی استان خدمات لازم به مسافران ارائه شد و دراین مدت تصادف منجر به مرگ در راه های البرز رخ نداد.
بخش عمده خدمات مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به راه های پرترافیک و پرحادثه استان اختصاص یافته است.
استان البرز یک هزارو450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ،راه اصلی و فرعی دارد که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این جاده ها است.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس بيمار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز