Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،صلاح الدین قره‌تپه از اعزام کاروان‌های اردویی راهیان نور به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب کشور خبرداد و اظهار داشت: این دانشجویان بسیجی در قالب کاروان‌های مستقل خواهر و برادر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه از سوی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه کاروان‌های مستقلی به یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب اعزام خواهند شد، بیان کرد: اردوهای راهیان نور جنوب در راستای گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و دفاع مقدس در بین جوانان دانشجویی و معرفی سیره شهدا و تعمیق معرفت و بصیرت دانشجویان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند ابتکار زیارت مراکز مهم دوران دفاع مقدس یک ابتکار انقلابی و الهی بود افزود: اردوهای راهیان نور با هدف تجدید بیعت جوانان بسیجی با آرمان‌های انقلاب و آشنایی نسل جوان، به‌ویژه جوانانی که به مناطق جنگی نرفته‌اند، با رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

قره‌تپه با اشاره به اینکه در راستای برنامه راهیان نور جلسه‌ای با رؤسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه رازی برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه بر همکاری لازم دانشگاه‌ها برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی تأکید شد و حداقل 5درصد دانشجویان هر دانشگاه در اردوه‌های راهیان نور شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه خاطره‌ها، دل‌نوشته‌ها و آثار هنری دانشجویان بعد از بازدید از سرزمین‌های راهیان نور در قالب جشنواره «ره‌آورد» ارائه خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌های پشتیبانی نسبت به سال قبل دقیق‌تر شده و توزیع بسته‌های فرهنگی، استفاده از راویان در هر اتوبوس، دعای کمیل، دعای ندبه و سخنرانی‌های معنوی و مذهبی از سایر برنامه‌های اجرایی در اردوی راهیان نور است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشن، ترویج هرچه بیشتر ازدواج آسان بین دانشجویان است.

حجت الاسلام طاهری واسطه گری در امر ازدواج را یکی از اولویت‌های اساسی نهاد‌های فرهنگی موجود در دانشگاه عنوان کرد و گفت: خانه وصال در این دانشگاه برپا شده و با جمع آوری ملاک‌ها و معیار‌های هر یک از دانشجویانی که تمایل به ازدواج دارند، آن‌ها را برای ازدواج به یکدیگر معرفی می‌کنند.

وی بر اهمیت جایگاه مشاوره‌های پیش از ازدواج تاکید کرد و افزود: در خانه‌های وصال دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج برای زوجین برپا می‌شود و دانشجویان می‌توانند با بهره مندی از این دوره‌ها آموزش و آگاهی لازم را برای ازدواج و آغاز زندگی مشترک کسب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ازدواج در دوران دانشجویی را یکی از موفق‌ترین زمان‌های تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: بمنظور تسهیل ازدواج دانشجویان سال گذشته به همت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ۲۴ واحد خوابگاه متاهلی ساخته و در اختیار دانشجویان قرار گرفت و در سال جاری نیز برنامه ریزی‌ها برای ساخت ۶۰ واحد خوابگاه متاهلی دیگر انجام شده و امیدواریم با عملیاتی شدن ساخت این واحد‌ها تمام نیاز دانشگاه به خوابگاه‌های متاهلی برطرف شود.

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان