Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا بعد از کسب دو تساوی متوالی اینبار با پنالتی مسی بر وایادولید غلبه کرد.به گزارش بلاغ،در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا از ساعت 23 و15 دقیقه بارسلونا در ورزشگاه نیو کمپ به مصاف وایادولید رفت.

بارسا که اتلتیکو و رئال مادرید را بیخ گوش خود می دید برای شکست نوار تساوی پا به میدان گذاشت و با گل پنالتی که توسط مسی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر مقابل وایادولید به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی در دقیقه 43 یک پنالتی را به گل مبدل کرد و در دقیقه 85 بازهم صاحب پنالتی شد که اینبار در به ثمر رساندن گل ناکام بود.

با این پیروزی بارسا بعد از دو تساوی مقابل والنسیا و بیلبائو طلسم مساوی را شکست و به پیروزی رسید.

سوارز در این دیدار موقعیت‌های بسیاری را از دست داد.

در جدول لالیگا بارسا با 54 امتیاز در صدر و وایادولید با26 امتیاز شانزدهم است.

از ساعت 14 و 30 دقیقه رئال مادرید به مصاف خیرونا می‌رود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!

ایمان گودرزی؛ نام استقلال و تراکتور در کنار هم همیشه نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد، اما زمانی داستان جذاب تر می‌شود که این بازی در وسط بهار و در ماه اردیبهشت برگزار شود. این ماه در تقابل های این دو تیم دو ویژگی دارد؛ این بازی مساوی نخواهد شد و دیگری اینکه بازی ها حتما پر گل بوده است. در ۳ بازی قبلی دو تیم در دومین ماه سال، ۱۸ گل زده شده و این یعنی هر دوئل این ماه به طور متوسط ۶ گل داشته است. برای اولین بار، رویارویی دو تیم در اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آتش بازی سامان نریمان جهان؛ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

در لیگ چهاردهم، زوج او و ادینیو، احتمالا بدترین روز مربیگری امیر قلعه‌نویی در استقلال را رقم زدند. دقیقه ۶، ادینیو ساخت و نریمان‎‌جهان نواخت. استقلال دقیقه ۳۰ بازی را مساوی کرد. ولی ادینیو با گل دقیقه ۱+۴۵ مهمان را برنده راهی رختکن کرد.

در نیمه دوم، بازهم ادینیو ساخت تا نریمان‌جهان، گل دومش را بزند. و درنهایت هت‌تریک شماره ۷ در دقیقه ۸۴ کامل شد و رای به برتری ۴ یک تیم تونی اولیویرا داد.

رحمتی بازنده کل کل با قلعه نویی؛ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

نبردی که از همان ابتدا با واکنش مهدی رحمتی به اعتراضات امیر قلعه‌نویی وارد چالش شد، را درنهایت مهمان برد. استقلال با گل امین حاج‌محمدی از تراکتور جلو افتاد. مهمان در همان نیمه اول، کامبک زد و با گل به خودی نورافکن و سوپرگل رفیعی، ۲ یک و برنده به رختکن رفت. استقلال در ابتدای نیمه دوم، بازی را با گل شهباززاده مساوی کرد ولی اشتباه مرگبار دقیقه ۷۹ حاج‌محمدی با گل آلویس نانگ، تراکتور را برنده بازی کرد.

جبران تمام باخت ها؛ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

استقلال این بار در خانه به شدیدترین شکل ممکن، انتقام دو شکست قبلی اردیبهشت ماه را از مهمانش گرفت. تیم ساپینتو در نیمه اول، ۳ گل (بریس قایدی و تک گل جلالی) زد. تراکتورِ خمز حوالی دقیقه ۶۰ با ضربه قنبری به گل رسید و امیدوار شد ولی آتشفشان آبی دوباره فوران کرد و این بار ۴ گل از دقیقه ۶۱ تا ۸۶ زد (قایدی، مرادمند، رضاوند و سلمانی) و درنهایت ۷ یک برنده شد. این بهترین برد استقلال و بدترین باخت تراکتور در تاریخ لیگ برتر است.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901145

دیگر خبرها

  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد