Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@13:37:35 GMT

سه جاده استان زنجان برف روبي و باز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۳۷۹۹

سه جاده استان زنجان برف روبي و باز شد

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - جانشين رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: سطح سه جاده اين استان که به علت وقوع کولاک، پوشيده از برف شده بود با تلاش بي وقفه راهداران برف روبي و مسير گشايي شد.

سرهنگ محمدعلي عظيمي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به وزش باد، وجود برف، وقوع کولاک و سرماي هوا، سطح جاده هاي زنجان - طارم، زنجان - دندي و تهم - چورزق، يخ زده بود و تردد در اين مسيرها بدون زنجيرچرخ امکانپذير نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: عمليات پاکسازي مسير ارتباطي زنجان - طارم حوالي ساعت 15 ظهر شنبه /27بهمن ماه/ و زنجان - دندي و تهم - چورزق، نيز ساعت 21:30 شب به پايان رسيد.
عظيمي تصريح کرد: عوامل پليس راه مستقر در اين سه مسير ارتباطي، روز گذشته براي پيشگيري از حوادث رانندگي اجازه تردد به رانندگاني که سفرشان ضروري نبود را نداده و آنها را به محل هاي امن، هدايت مي کردند.
وي افزود: متاسفانه برخي هموطنان به اطلاعيه ها و هشدارهاي پليس راه مبني بر نامساعد بودن شرايط جوي و سخت شدن تردد در جاده ها بي توجهي مي کنند و با در پيش گرفتن مسافرت ها، علاوه بر خود، سرنشينان و نيروهاي امدادي را نيز با خطر و تهديد مواجه مي کنند.
عظيمي از مردم خواست به پيش بيني هاي هواشناسي و شرايط جوي توجه جدي داشته باشند و چنانچه سفر ضروري ندارند از تردد در مسيرهاي برون شهري به ويژه کوهستاني اجتناب کنند و در صورت سفر نيز تجهيزات ايمني ازجمله زنجيرچرخ به همراه داشته باشند.
به گزارش ايرنا، مسيرهاي ارتباطي استان زنجان مجهز به 20 دوربين ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌هاي زنجان - تبريز و زنجان - قزوين و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسيرهاي ارتباطي استان است.
در 10 ماهه امسال 215 نفر بر اثر تصادفات رانندگي در مسيرهاي ارتباطي برون شهري اين استان، جان خود را از دست دادند که اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزايش نشان مي دهد.
تعداد کشته هاي ناشي از تصادفات رانندگي برون شهري زنجان طي 10 ماه اخير 41 نفر بيشتر از کشته هاي مدت مشابه پارسال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کيلومتر راه ارتباطي دارد که از اين ميزان، 200 کيلومتر آزاد راه، 113 کيلومتر بزرگراه، 342 کيلومتر راه اصلي و 974 کيلومتر راه فرعي است.
هموطنان مي توانند براي اطلاع از وضعيت راه هاي اين استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
زمستان امسال 28 اکيپ راهداري با 500 نيروي ثابت، فصلي و پشتيبان در 28 راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر هستند تا در صورت لزوم نسبت به امدادرساني و پاکسازي و برف روبي و نمک پاشي مسيرهاي ارتباطي اقدام کنند.
6084/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام

دریافت 5 MB کد خبر 6095712

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان