Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران گفت: پروژه های زیرساختی اولویت دوم ما است که هم به شهرداری بر می گردد و هم به سازمان ها خدماتی مانند آب و فاضلاب، برق و گاز.

uلیرضا حسینی شهردار منطقه چهار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با پروژه های نیمه تمام این منطقه که سال آینده به بهره برداری می رسد اظهار داشت: ما در حوزه فنی و عمرانی پروژه های خود را به چهار بخش تقسیم کردیم، پروژه های نگهداشت اولین اولویت ما است که همه سعی ما این است که با استفاده از همه پتانسیل منطقه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در ادامه در خصوص با اولویت دوم شهرداری منطقه چهار تهران خاطر نشان کرد: پروژه های زیرساختی اولویت دوم ما است که هم به شهرداری بر می گردد و هم به سازمان ها خدماتی مانند آب و فاضلاب، برق و گاز، که کمک می کنیم از طریق همکاری با همه این سازمان ها این کار هم در ترمیم و هم در نوسازی شبکه ها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شهردار منطقه چهار تهران پیرامون ترمیم و نوسازی شبکه های آب و فاضلاب در تهران تصریح کرد: بیشترین اهمیت در این موضوع مربوط به فاضلاب است که احداث تصفیه خانه پساب شرق تهران است که این اتفاق با همکاری شهرداری، شورای شهر و آب و فاضلاب در حال انجام است. با شورای شهر همکاری بسیار خوبی داریم و آنها به خوبی مسائل مربوط به زیرساخت ها را پیگیری می کنند.

وی در مورد اولویت سوم شهرداری منطقه چهار تهران افزود: اولویت سوم ما پروژه های منطقه ای است که به تازگی چهل و چهار پروژه در منطقه چهار یعنی شمال شرق تهران افتتاح شد. سال آینده همه پروژه های نیمه تمام ما به اتمام می رسد مانند سراهای محله و محل های اسکان کارگری. اولویت چهارم ما پروژه های فرامنطقه ای است که مهمترین آن باغ پرندگان است که نود و نه درصد آن به بهره برداری رسیده و در مرحله افتتاحیه است.

حسینی درباره اهمیت پروژه باغ پرندگان در شمال شرق تهران گفت: به نظرم از مهمترین پروژه های کشور است زیرا مردم در شرق تهران محلی برای تفریح و بهره برداری ندارند و هر پروژه دیگری که در این منطقه وجود داشته جز زحمت برای مردم این منطقه، چیز دیگری نداشته است مانند برگراهی که افتتاح شد. به نظرم باغ پرندگان برندینگ و آبروی شمال شرق تهران است.

شهردار منطقه چهار تهران در پایان در ارتباط با تعامل شهرداری با سایر نهادها مانند وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ما باید خدمت گزار باشیم و هیچ سازمان و نهادی را از خود جدا ندانیم و با آموزش و پرورش هم در این زمینه همکاری نزدیکی داریم. ما علاوه بر همکاری در خصوص موضعاتی مانند سالن های ورزشی و استخر برای شنا، امسال در ارتباط با موضوعاتی مانند سد معبر در ایام قبل از عید نوروز و روزها و شب‌های پایانی سال با وزارت آموزش و پرورش در تعامل هستیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک