Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه پذیرش مهمانان نوروزی به 2 صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود، ثبت‌ نام ایترنتی برای اسکان نوروزی در مراکز اقامتی فرهنگیان از چهارم اسفند در این استان آغاز می شود.

عیسی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی تا 23 اسفند ادامه دارد و مهمانان می توانند با مراجعه به سایت ستاد اسکان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته 20 درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است، افزود: مهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان مهمانان فرهنگی مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: پذیرش حضوری مهمانان فرهنگی نیز یک روز پس از تعطیل شدن مدارس در 16 مرکز پذیرش پیش بینی شده در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نوروز 98 تعداد 159 مدرسه با یک هزار و 239 کلاس درس شامل 189 اتاق ویژه، 617 اتاق الف و 433 اتاق ب برای اسکان مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است.
رحیمی با بیان اینکه 444 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به مهمانان خدمات ارائه می دهند، گفت: سرایداران مدارس حق ندارند بدون ابلاغ رسمی ستاد اسکان شهرستان ها و مناطق نسبت به پذیرش و اسکان مهمانان اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مدارس ایمن و مجهز به امکانات و تجهیزات روز برای اسکان مهمانان در اولویت اسکان قرار دارند و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید از انتخاب مدارس تخریبی و در معرض خطر برای اسکان اجتناب کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان افزود: سال گذشته 172 مدرسه و یک هزار و 298 کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شد و 16 پایگاه مهمانان را در سطح استان پذیرش می کردند.
نوروز 97 تعداد 55 هزار و 93 نفر مهمان نوروزی در قالب 11 هزار و 240 خانوار در مراکز ستاد اسکان استان کردستان پذیرش شدند.
7348/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش مهمانان فرهنگي نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود

سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران، گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است، گفت: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می‌آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و گفت: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • آغاز ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف-هرات توسط شرکت روسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو