Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@05:12:33 GMT

دستگیری مزاحم تلگرامی در رشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۲۳۳

دستگیری مزاحم تلگرامی در رشت

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرگرد " ایرج پورمستمند " در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت شکایت خانمی 59 ساله مبنی‌ بر اینکه فردی در یکی از پیام‌رسان‌های خارجی با ارسال عکس، کلمات ناشایست و غیراخلاقی برای وی مشکلاتی ایجاد کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی متهم را در شهرستان رشت شناسایی کردند افزود: مشخص شد که متهم برادر شاکیه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی به محل سکونت متهم اعزام شدند و با مدارک و مستندات موجود وی را دستگیر کردند.

سرگرد پورمستمند بیان داشت: متهم در بررسی فنی پلیس هدف خود را ایجاد مزاحمت، سلب آسایش و تسویه حساب شخصی اعلام و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرپرست پلیس فتا استان گیلان در پایان با اعلام اینکه متهم 42 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، ضمن رعایت اصول اخلاقی، قانونی و تقوای الهی در ارتباط با انتشار و اشتراک محتوا، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های تلفن همراه مراتب را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتاwww.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی، اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان تلفن همراه دستور کار پلیس فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس