Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کریم باقری دستیار ایرانی و مرد قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است فشارهای روانی که علیه تیم پرسپولیس به وجود آمده نباید باعث بهم خوردن تمرکز بازیکنان شود. او در این خصوص گفت: «ما باید تلاش کنیم کار خودمان را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. متاسفانه در فوتبال ما حاشیه ها زیاد شده اند اما نباید توجهی به این حواشی داشت زیرا تمرکز همه را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس باید فقط راه خودش را برود و کاری به این مسائل نداشته باشد.»

به گزارش خبرآنلاین دستیار برانکو گفت: «ما نباید اسیر این حرف ها شویم. وظیفه ما این است که تمرین کنیم و آماده مسابقات شویم. در هر مسابقه هم به زمین برویم که بازی را ببریم و هواداران را شاد کنیم. این راه ماست. بقیه مسائل فقط حواشی است و باید بازیکنان آن قدر حرفه ای باشند که این حرف ها را از خودشان و تیم دور نگه دارند. در همین بازی با استقلال خوزستان بازیکنان ما بدون توجه به حواشی موفق شدند یک برد دیگر را در وضعیت حساسی به دست بیاورند و یک گام جلوتر برویم. اگر گوش مان به مسائل دیگر نباشد، می توانیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم. این پیروزی به موقع بود و به تیم ما کمک خواهد کرد.»

کریم باقری با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل پدیده در جام حذفی که روز دوشنبه برگزار می شود گفت: «من باید به یحیی گل محمدی تبریک بگویم چون تیم بسیار خوبی را ساخته که می تواند برای هر حریفی، دردسر درست کند. ما توانستیم پدیده مشهد را به تازگی شکست بدهیم و دنبال تکرار این نتیجه هستیم. قطعا با حضور و حمایت هواداران، بازیکنان هم انرژی بیشتری می گیرند و به دنبال آن هستیم که در 90 دقیقه کار را تمام کنیم هر چند باز هم تاکید می کنم پدیده تیم بسیار خوبی است و همین موضوع کارمان را دشوار می کند.»

کاپیتان سابق سرخ ها در پایان گفت: «من معمولا در مورد داوری ها حرف نمی زنم اما اشتباهات داوری در همه بازی ها افزایش یافته و امیدوارم کمیته داوران فکری برای این اتفاق داشته باشد زیرا در ادامه فصل، بازی ها حساس تر می شود و هیچ کس نمی خواهد از داوری متضرر شود ولی متاسفانه می بینیم که در برخی بازی ها، این موضوع روی کیفیت کار بازیکنان و نتایج هم اثر دارد.»

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است