Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:18:45 GMT

پیانتک: خودم هم انتظار چنین آمار موفقی را نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۴۲۸۸

پیانتک: خودم هم انتظار چنین آمار موفقی را نداشتم

کریستوف پیانتک که دیشب در جریان پیروزی 3-1 میلان مقابل آتالانتا دو گل حساس به ثمر رساند بعد از بازی گفت حتی خودش هم فکر نمی‌کرده در پنج بازی اولش شش گل برای میلان به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیانتک، مهاجم لهستانی آث میلان، که در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه از جنوا به میلان منتقل شد، در مدت کوتاهی که از حضورش در روسونری می‌گذرد فوق‌العاده ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیانتک دیشب در جریان پیروزی مهم میلان مقابل آتالانتا که میلان را موقتا به رتبه چهارم جدول سری آ رساند، دو گل مهم به ثمر رساند تا میلان بازی عقب افتاده را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

اما پیانتک بعد از بازی دیروز در گفتگو با خبرنگاران گفت حتی خودش هم انتظار نداشته که با ورود به میلان، عملکردی تا این حد خوب داشته باشد. پیاتک به شش گلی که در پنج بازی اولش برای میلان به ثمر رسانده اشاره کرد و گفت انتظار چنین آماری را از خود نداشته است.

 

 

پیانتک در این باره گفت:" من همیشه به خودم باور دارم و می‌دانم که می‌توانم گلهای زیادی بزنم ولی باید اعتراف کنم که زدن 6 گل در 5 بازی آنقدر عالی است که حتی خودم هم انتظارش را نداشتم".

 

کریستوف پیانتک در ادامه افزود:" امشب قبل از گل اولم، تیم حریف من را به شدت یارگیری کرده بود ولی من می‌دانستم که توپ بالاخره وارد محوطه جریمه حریف می‌شود. ورود توپ دیر و زود داشت ولی سوخت و سوز نداشت. برای همین سعی می‌کردم هر طور شده خودم را در محوطه جریمه آنها نگه دارم و دست آخر هم معلوم شد حق با من بوده".

 

پیانتک در ادامه اظهاراتش گفت:" از دو گلی که امروز زدم راضی‌ام و می‌خواهم به همین شکل ادامه بدهم. من مهاجم هستم و طبیعی است که دلم بخواهد در تک تک بازی‌ها گل بزنم".

 

 

آث میلان کریستوف پیاتک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان کریستوف پیاتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است

 بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

به گزارش تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم