Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا- نخستين جلسه اتاق فکر حوزه معاونت سياسي وزارت کشور با حضور اساتيد دانشگاه در محل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، نخستين جلسه اتاق فکر حوزه معاونت سياسي وزارت کشور به رياست جمال عرف معاون سياسي وزير کشور و با حضور محمود يزدان فام مشاور علمي معاونت سياسي، قدير نصري دانشيارعلوم سياسي دانشگاه خوارزمي، سيد جلال دهقاني فيروزآبادي استاد روابط بين‌الملل دانشگاه علامه طباطبايي و علي اصغر افتخاري دانشيار دانشگاه امام صادق(ع) و رئيس سابق مرکز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت کشور، عصر ديروز در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمال عرف معاون سياسي وزير کشور در ابتداي اين جلسه، تشکيل اين اتاق فکر را محملي براي طرح مسائل و موضوعات سياسي و راهبردي اعلام کرد و افزود: مهمترين کارويژه معاونت سياسي، مديريت عرصه هاي سياسي کشور به نيابت از وزارت کشور و دولت است؛ لذا قدم اول احصا مسائل اصلي و سپس ارائه راهکارهاي راهبردي براي افزايش کارآمدي و انسجام بيشتر در کشور است.
همچنين اساتيد حاضر در اين نشست به طرح ديدگاه ها و تبيين اولويت هاي اساسي کشور خصوصاً مسائل پيشرو در سال آينده، احصا مشکلات و مسائل مهم کشور نقش سياست داخلي و سياست خارجي در بهبود اوضاع جامعه و تاثير کارگزاران، مديران و ساختارهاي کشور در وضعيت عمومي کشور پرداختند و ضمن ارائه نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود در اين مسير، بخشي از راهکارها و راه حل ها را بيان کردند. همچنين در اين جلسه در خصوص ساختار و زمان بندي جلسات اين اتاق فکر، برنامه ريزي و تصميم گيري شد.
اتاق فکر حوزه معاونت سياسي در راستاي تقويت مديريت سياسي کشور در حوزه صف و ستاد و همچنين احصا مشکلات و موانع مديريت سياسي کشور و ارائه راهکارهاي عملي و اجرايي در جهت اصلاح ساختارها و برطرف کردن ريشه اي مسائل موجود کشور با رويکردي علمي و راهبردي، از سوي معاون سياسي جديد وزير کشور ايجاد شده است.
سيام**3070**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد

به گزارش خبرنگار مهر مجید درویشی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با حضور سیدمحمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: گفت :۴ مؤلفه مقام معظم رهبری سرلوحه کار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۱ اسفند در سطح شهرستان ورامین بود که به صورت کامل اجرا شد.

وی افزود: در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در دشت ورامین ۴۲۰ شعب اخذ رأی با حدود ۱۲ هزار عامل اجرایی نظارتی حضور داشتند که در دور دوم بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعداد شعب به ۳۰۷ شعبه کاهش و تعداد عوامل اجرایی نیز کاهش می‌یابد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات ورامین با اشاره به برگزاری جلسات هیأت اجرایی گفت: بیش از ۱۸ جلسه هیأت‌های اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ایام انتخابات برگزار کرد و برای اولین بار در سطح استان تهران از تمامی ۹۸ نامزد ثبت نام کننده مصاحبه انجام داد که ۴۴ نفر آنها شروع به فرایند رقابت کردند.

وی افزود: برای اولین بار سه جلسه توجیهی برای نامزدها و نمایندگان آنها برگزار شد و این جلسات منتج به تخلفات کمتر در ایام تبلیغات انتخابات شد.

درویشی در پایان گفت: با همان دقت و همت انتخابات ۲۱ اردیبهشت در دشت ورامین برگزار می‌کنیم

کد خبر 6088189

دیگر خبرها

  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود